تزریقات وپانسمان در منزل

تزریقات وپانسمان در منزل

هر فردی امکان دارد در هر ساعت از شبانه روز نیاز به تزریق داشته باشد. دلایلی که یک شخص برای انجام تزریقات  به مراکز درمانی مراجعه نمی کند می توان به علت مشغله ی بالا و کمبود وقت و یا عدم توانایی برای راه رفتن باشد. از جمله خدمات سرای آرامش آریا اعزام نیروی متخصص به محل سکونت شما جهت انجام تزریقات است.  ممکن است در هر خانواده‌ای شخصی وجود داشته باشد که تزریقات را بلد باشد. ولی بسیار بهتر است تزریقات توسط پرستار که دارای تخصص ومهارت است انجام شود تا در صورت بروز مشکل بعد از تزریق به سرعت بتواند  آن را تشخیص دهد.

چه دلایلی  سبب می شود از خدمات تزریقات وپانسمان در منزل استفاده کنید؟

اشخاصی که از خدمات تزریقات و پانسمان در منزل استفاده می کنند ازبین دو گزینه ی رفتن به یک مراکز درمانی و تزریق وپانسمان در منزل گزینه دوم را انتخاب می‌کنند از جمله دلایلی که سبب می‌شود فرد جهت درمان، پانسمان و تزریقات در منزل را انتخاب کنند، عبارت است از:

بیماری

گاهی اوقات فرد بیمار ترجیح می دهد به جای رفتن به مراکز درمانی برای انجام تزریقات و پانسمان در منزل این خدمات را دریافت کند. مراجعه به بیمارستان می تواند بیماری‌های مختلفی را به افراد انتقال دهد برای جلوگیری از این اتفاق پس از اولین مراجعه به پزشک و دریافت نسخه و داروهای خود، چنانچه دارویی دارید که امکان تزریق آن در منزل وجود دارد می توانید آن  در منزل انجام دهید. تعداد بسیار محدودی از داروهای تزریقی وجود دارند که حتما باید در مراکز درمانی تزریق شوند. اگر بعد از تجویز دارو دکتر درباره ی تزریق چیزی نگفت می توانید این کار را در منزل انجام دهید.

کهولت سن

تعداد زیادی از افراد مسن خارج شدن از منزل و مراجعه به مراکز درمانی کار بسیارسختی است. در صورتی که مریض هم باشند، خدمات تزریقات در منزل برای این افراد بسیار ضروری است.  برای دریافت خدمات پرستاری و تزریقات در منزل می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ما در تماس باشید.

شلوغ بودن مراکز درمانی

یکی از مشکلاتی مراجعه به مراکز درمانی شلوغ بودن و انتظار طولانی و در صف ایستادن برای ویزیت پزشک است. فرقی هم نمی‌کند چه به مراکز دولتی یا خصوصی مراجعه کنید با این مشکل مواجه می شوید. خدمات تزریقات در منزل کلیه ی مشکل را برای شما حل می‌کند .

ترافیک

چنانچه مرکز درمانی برای تزریقات در نزدیکی محل سکونت شما وجود نداشته باشد، شما باید برای انجام تزریقات با ماشین به یک مرکز مراجعه کنید. اگر در شهرهای بزرگ زندگی کنید می دانید که امکان دارد ساعت ها در ترافیک سپری کنید. پس بهترین راه برای انجام تزریقات در منزل است.

بارداری

خانم‌های باردار باید به سلامتی خود در این دوران بسیار توجه کنند. مراجعه به مراکز درمانی می تواند برای این بانوان بسیار خطرناک و آزار دهنده باشد. بهترین راه برای انجام تزریقات بانوان باردار در منزل است.

 

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x