ویژگی های پرستار بیمار در منزل

ویژگی های پرستار بیمار در منزل

پرستارها به صورت کلی دارای مهارت و ویژگی های مشترکی هستند. در حقیقت پرستار بیمار در منزل با مشکلات و چالش های زیادی مواجه می شود. به همین علت بررسی ویژگی های پرستار در منزل بسیار مهم است. از جمله ویژگی های پرستار بیمار در منزل عبارت است از:

داشتن روابط عمومی بالا

برقرای ارتباطی قوی ازجمله ویژگی های بسیار مهم یک پرستار است. پرستار باید توانایی برقراری ارتباط با بیمار را داشته باشد. در غیر این صورت احتمال وقوع خطا بسیار زیاد خواهد بود. و در این حالت بیماران بیشتر احساس نا امیدی می کنند.

حفظ ادب واحترام پرستار به بیمار

در زمانی که پرستاری بیمار را در مراکز درمانی، بیمارستان و یا مطب دکتر می بیند به طور معمول از او انتظار دارد مطابق تجویز پزشک عمل کند. در یک محیط منزل هم معمولا باید به نیاز وخواسته های بیمار احترام بگذارید. پرستار بیمار در منزل  امکان دارد با مقاومت بیشتری برای مصرف دارو در زمان های مناسب مواجه شود. در نتیجه بسیار مهم است که بتواند بیمار خود را برای مصرف دارو و فیزیوتراپی و … متقاعد کند.

آگاهی از ویژگی های پرستار

یکی دیگر از ویژگی های پرستار بیمار درمنزل داشتن اطلاعات کافی از مسئولیت پرستار است. در منزل بیمار کنترل بسیار کمتری جهت انجام اموری که پرستاران تصمیم دارند انجام دهند، دارند. در نتیجه پرستار در منزل باید بهترین انتخاب جهت وعده های غذایی بیمار متناسب با رژیم غذایی و فعالیت های بیمار داشته باشد. هم چنین پرستار باید با هوش وتدبیر خود بازدید اعضای خانواده از بیمار را اصلاح  کند.

منعطف بودن پرستار

به عنوان یک پرستار رسیدگی های بهداشتی در منزل بسیار گسترده است. پرستار باید  از کارهای سالمندانی که نیازها و انتظاراتشان بسیار متفاوت است، لذت ببرند. امکان دارد برنامه و زمانبندی شما به بسیار توسط اعضای خانواده تغییر کند. هم چنین محیط هر منزل متفاوت است. پس درنحوه رسیدگی به امور مانند نظافت منزل، آشپزی غذا و … انعطاف پذیر باشد.

رفتار مجرب پرستار در منزل

پرستار باید بتواند به سرعت با هر شرایط جدید سازگار شود. شما به توانایی و تمایل جهت تصمیم گیری به تنهایی بر اساس درک خود از روش های مراقبت بهداشتی نیاز دارید. همچنین باید بتوانید به طور مداوم سلامت بیمار را ارزیابی کنید. تجویز پزشکان را بررسی و اجرا کنید و مراقبت های لازم را ارائه دهید. هم چنین وظایف متداول شامل تعویض پانسمان، انجام تزریقاتو چک کردن علائم حیاتی بیمار است.

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x