پرستار نگهدار سالمند در ولیعصر در منزل

پرستار نگهدار سالمند در ولیعصر در منزل

مرکز سرای آرامش آریا موسسه ای معتبر وتخصصی جهت ارائه خدمات از جمله پرستار سالمند، همراه بیمار در بیمارستان،اعزام پزشک و … با بهترین کیفیت در اسرع وقت به صورت شبانه روزی آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان است. اگر ساکن محله ی ولیعصر تهران هستید برای استخدام پرستار سالمند در ولیعصر می توانید با تیم ما تماس بگیرید.

نگهداری از سالمند در محله ی ولیعصر

حضور سالمندان برای هر خانواده باعث نعمت می شود. در زندگی امروزه به علت مشغله ی بالای افراد و کمبود وقت، زمان و توان رسیدگی به والدین سالمند خود را ندارد. هم چنین مراقبت از سالمند احتیاج به تخصص و مهارت دارند و بسیاری از افراد از انجام این کار بر نمی آیند. استخدام پرستار سالمند بهترین روش برای نگهداری از افراد مسن است. پرستار سالمند باید متعهد، وفادار، دلسوز و صبور باشد.

به چه علت سالمند نیاز به مراقبت و نگهداری دارد؟

از جمله دلایل اینکه سالمند نیاز پرستار دارد عبارت است از:

افراد مسن  به علت کهولت سن  به بیماری های وخیم و حاد دچار می شوند. و این بیماری سالمند را دچار کم توانی و یا ناتوانی می کند. نگهداری از این افراد می تواند بسیار سخت و دشوار باشد. هم چنین فرزندان قدرت جسمانی برای رسیدگی به سالمند را ندارند.

بعضی از سالمندان به علت بیماری و مشکلاتی که دارند به طور مداوم نیاز به انجام تزریقات و مراقبت های خاص پزشکی نیاز دارند. می توانید با استخدام پرستار سالمند تمامی نیازهای تزریقات و رسیدگی های پزشکی سالمند در منزل را برطرف کنید.

موسسه ی سرای آرامش آریا مرکزی معتبر دارای مجوز وزارت بهداشت و درمان است که خدمات پرستاری  توسط پرستاران مجرب و متخصص ارائه می شود. پرستاران سالمند خدمات را به صورت شبانه روزی،روزانه و ساعتی می توانند ارائه کنند. آرامش آریا عملکرد کلیه پرستاران را به  صورت منظم بررسی و نظارت می کند. تیم ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و اعزام پرستار با بهترین کیفیت به منزل شما عزیزان است.

از جمله وظایف پرستار سالمند عبارت است از:

پرستار سالمند وظیفه ی رسیدگی به سلامت جسمانی سالمند را دارند. در انجام فعالیت بدنی و راه رفتن به سالمند کمک می کند. به طور مداوم قندخون و فشارخون سالمند را بررسی کند. برنامه مشخص برای دادن داروهای فرد مسن داشته باشند.

رسیدگی به سلامت روحی و روانی از جمله وظایف پرستار است.

برنامه غذایی سالمند را بداند و متناسب با آن به تهیه غذا بپردازد.

انجام امور منزل

رسیدگی به امور شخصی

 

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x