پرستاری منزل تهران

 

پرستار در منزل خدماتی است که به صورت تخصصی و با پشتیبانی حرفه‌ای به شما عزیزان ارائه می‌شود. استخدام پرستار به فرد اجازه می دهد تا با خیال راحت و بدون نگرانی در منزل خود زندگی کند. افراد زیادی امکان دارد نیاز به خدمات پرستاری در منزل را داشته باشند.

پرستاری منزل تهران

پرستار در منزل می تواند به فرد سالمند کمک کند تا بدون نیاز به کمک سایر افراد بالاترین درجه کیفیت زندگی را داشته باشد. کودکی که در ساعاتی از روز به والدین خود دسترسی ندارد، می‌تواند با استخدام پرستار خانگی به انجام تمام کارهای خود برسد. هم چنین بر این پیگیری و بررسی مداوم پزشکی یک توسط  پرستار است که ممکن می‌شود. موسسه ی سرای آرامش آریا به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. در صورت نیاز به استخدام پرستار در منزل می توانید باشماره 02188343500 تماس بگیرید و در خواست خود را ثبت کنید. تیم ما در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی می کنند و متناسب با نیاز شما فردی متخصص و با تجربه را به محل سکونت اعزام می کنند.

خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری در منزل به چندین دسته تقسیم بندی می شوند:

پرستار کودک در منزل

تمامی والدین دوست دارند در کنار فرزند خود باشند و شاهد رشد عزیزانشان باشند. اما بعضی اوقات امکان دارد به علت مشغله های کاری که پدر و مادر دارند. نتوانند از کودک خود نگهداری و مراقبت کنند. در این شرایط اعزام پرستار در منزل می‌تواند بهترین کمک به کودک در هر سنی باشد. با استخدام پرستار می توانید بدون هیچ دغدغه و نگرانی فرزندتان را در منزل بگذارید و نگران تربیت، رشد و سلامت او نباشید.

پرستار بیمار در منزل

بعضی اوقات امکان دارد یک شخص بیمار را در منزل داشته باشید. که به دلیل نگرانی های کاری و شخصی نتوانید به او رسیدگی کنید. در این صورت می توانید پرستار در منزل را استخدام کنید. پرستار تمام خدمات مانند: پانسمان،تزریقات، اکسیژن تراپی و … را در هر زمان ارائه کنند.

پرستار سالمند در منزل

اکثر افرد سالمند جهت رسیدگی به کارهای روزمره خود نیاز به کمک دارند. اما معمولاً مشغله‌های زیادی دارند و نمی‌توانند به خوبی از والدین سالمند خود نگهداری کنند. همچنین سالمندان از نظر روحی و روانی حساس‌اند. گاهی ممکن است به شخصی احتیاج داشته باشند که در طول روز با او صحبت کنند.

جهت استخدام پرستار می توانید در هر ساعت از شبانه روز با موسسه سرای آرامش آریا تماس بگیرید. درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی می کنند و متناسب با نیاز شما فرد متخصص را به منزل اعزام می کنند.

وظایف پرستار در منزل

به صورت مختصر خدمات زیر توسط پرستار ارائه می‌شود:

  • استحمام کردن و نظافت شخصی
  • · آشپزی وعده‌های غذایی
  • مدیریت مصرف داروها
  • دادن مراقبت‌های شبانه روزی
  • نظارت بر استفاده از مانیتورهای قلبی
  • بررسی علائم حیاتی
  • پیشگیری از بیماری

 

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x