همراه بیمار در بیمارستان

همراه بیمار در بیمارستان همراه بیمار در بیمارستان همراه بیمار در بیمارستان همراه بیمار در بیمارستان همراه بیمار در بیمارستان همراه بیمار در بیمارستان همراه بیمار در بیمارستان

خدمات پرستاری که در بیمارستان‌ها ارائه می‌شود، محدود به مراقبت‌های ضروری است. همراهی پرستاری متخصص که به صورت مدام وضعیت بیمارتان را بررسی می‌نماید می‌تواند تأثیر شگرفی بر سلامت جسمی و ذهنی بیمار داشته باشد که نیازمند دانش و مهارت و تجربه لازم در این زمینه می‌باشد.

پرستار-همراه-در-بیمارستان
پرستار-همراه-در-بیمارستان

پرستار همراه

با استفاده از خدمات پرستار خصوصی در بیمارستان سرای آرامش آریا برای همراهی و نگهداری و بیمارتان می‌توانید دردها و اضطراب‌های بیمار و خانواده را کاهش دهید. مواردی مانند مصرف به موقع داروی بیمار سر ساعت، میزان بهبودی بیمار، انجام امور روزانه و رسیدگی‌های مربوط به بیمار، رژیم غذایی مناسب، مواردی است که خانواده بیمار را دچار اضطراب می‌نماید و سبب درگیری‌های ذهنی بسیاری می‌شود و همه این موارد با وجود یک پرستار خصوصی باتجربه رفع‌شدنی است.

طبقه‌بندی بر اساس وضعیت جسمی

طبقه‌بندی بیماران بر اساس وضعیت سلامت و جسمی:
اولین پارامتری که در تعیین دستمزد پرستاران بیمار اهمیت به سزایی دارد، وضعیت جسمانی و سلامتی بیمار مورد نظر است. اینکه تا چه حد وی در سلامت باشد و یا اگر بیمار است نوع بیماری او چیست همه در این پارامتر موثر است. حتی برخی اخلاق‌های خاص و شرایط روحی، مواردی مثل بدخلقی، بددهنی، ناسازگاری همه در روند استخدام پرستار تأثیرگذار هستند. برای روشن شدن بیشتر وضعیت، پاسخ به سوالات زیر ضروری خواهد بود:
آیا بیمار شما قادر به انجام امور شخصی خود هست؟
پاسخ: بله و صرفاً فرد نیاز به یک مونس و همدم دارد تا در طول روز کنار او باشد و اصطلاحاً مراقب بیمار نیاز دارد. مراقب در طول روز و یا به صورت شبانه‌روزی در کنار وی خواهد بود. آن‌ها با هم اوقات روز را سپری خواهند کرد. کارهایی مثل تماشای تلویزیون و فیلم، کتاب خواندن، مرور خاطرات و آلبوم‌های قدیمی، رفتن به پارک و خرید و … همه از فعالیت‌هایی است که مراقب بیمار در آن بیمار را همراهی خواهد کرد. این مدل در بسیاری از بیماران که اصطلاحاً سرپا هستند، اما احساس تنهایی می‌کنند و یا به مشکل فراموشی و پارکینکسون دچار شده‌اند، بسیار رایج می‌باشد. در این حالت قیمت مراقب بیمار در منزل کمترین حالت خود خواهد بود.
آیا بیمار برای حرکت نیازمند کمک دیگران است؟
پاسخ: بله، بیمار با کمک واکر و عصا و همراهی دیگران می‌تواند راه برود و برای دستشویی و اجابت مزاج نیاز به کمک دارد. در امور منزل هم نیازمند کمک است. برای خرید و کارهای خارج از منزل نیازمند کمک دیگران می‌باشد. مسلماً در چنین وضعیتی او شخصاً قادر به استحمام نیست و حمام کردن بیمار نیز به وظایف پرستار بیمار اضافه خواهد شد. در این حالت قیمت نگهداری از بیمار در منزل بیش از حالت قبلی خواهد بود.

 

طبقه‌بندی بر اساس درخواست شما

طبقه‌بندی بر اساس ارائه خدمات پرستاری به بیمار بر اساس درخواست شما:
یکی از عواملی که قیمت پرستار بیمار را تحت تأثیر قرار می‌دهد، خدمات پرستاری است که شما درخواست آن را دارید. بطور مثال ممکن است در حالتی که بیمار مشکل حرکتی دارد، شما بخواهید حمام کردن بیمار توسط اعضای خانواده انجام شود و صرفاً امور روزانه و کمک به دستشویی رفتن و دارو دادن به فرد توسط نگهدار بیمار انجام شود. خب مسلماً هرچه خدمات درخواستی بیشتر باشد هزینه دستمزد و قیمت پرستار بیمار متناسب با آن بالاتر خواهد رفت.
گاهاً فرد دچار بیماری خاصی است که نیازمند مراقبت‌های پزشکی و درمانی درمنزل است. در چنین شرایطی یک پرستار دارای مدرک تحصیلی پرستاری و پرستار آشنا با بیماری خاص می‌تواند از وی مراقبت و نگهداری کند. اموری چون تزریقات در منزل، سونداژ در منزل، تنقیه و یا تعویض پانسمان و سرم تراپی از جمله مواردی است که نیاز به تخصص در زمینه مربوطه خواهد داشت. بی‌شک دستمزد بیمار متخصص بیش از یک پرستار بیمار تجربی خواهد بود.

 

تعرفه

پرستار ساعتی و همراه بیمار در بیمارستان در برخی موارد خانواده‌ها صرفاً بصورت ساعتی و موقت نیازمند پرستار بیمار هستند. پرستار بیمار ساعتی حداقل ۴ ساعت قادر به خدمت‌رسانی خواهد بود و در صورتیکه کمتر از این زمان به حضور وی نیاز داشته باشید باید دستمزد ۴ ساعت را بپردازید. گاهاً بیمار شما در بیمارستان است و شما نیاز دارید تا پرستار بیمار بصورت همراه بیمار در بیمارستان کنار او باشد. این حالت نیز امکان‌پذیر بوده و هزینه بصورت روزانه دریافت خواهد شد. یکی از حالاتی که افراد پرستار بیمار به صورت ساعتی استخدام می‌کنند، حمام کردن بیمار است، یعنی صرفاً مراقب به منزل آمده و او را استحمام می‌کند. در این مدل همکاری نیز نگهدار بیمار دستمزد ۲ ساعت را دریافت خواهد کرد.
شایان ذکر است در صورتیکه از طریق مراکز دارای مجوز اقدام به استخدام پرستار بیمار کنید و این موسسات نیروی مورد نظر را برای شما اعزام کنند، پایه قیمت پرستار بیمار بر اساس تعرفه‌ محاسبه خواهد شد. علاوه بر این مراکزی همچون مرکز خدمات پرستاری در منزل سرای آرامش آریا که بیش از ۲۰ سال سابقه در این زمینه دارد، طبق تجربه و اندوخته بسیار خود در سالیان متمادی می‌توانند در زمینه استخدام یک پرستار بیمار خوب شما را راهنمایی نموده و به رایگان از خدمات مشاوره‌ای ایشان بهره‌مند گردید، برای استعلام قیمت و تعرفه پرستار بیمار در منزل با ما تماس بگیرید.