خدمات پرستاران

 

پرستار نگهدار سالمند: اشخاصی که دارای هر گونه مشکل و یا ناتوانی هم چنین بیماری مزمن و وخیم هستند مانند: افراد مبتلا به آلزایمر، مشکلات نخاعی و … . یا به علت کهولت سن توانایی انجام امور شخصی و منزل را ندارند. با افزایش سن شخص به فردی نیاز دارد که به طور تمام وقت در کنار شخص باشد تا بتواند در انجام امور شخصی و یادآوری داروها ، حفظ بهداشت و توانبخشی سالمند به او یاری رساند. استخدام پرستار سالمند در منزل بهترین راه برای افرادی است که نگران نگهداری و آسایش و آرامش سالمند خود در منزل هستند.

مسئولیت پرستار نگهدارسالمند:

سرای آرامش آریا ارائه دهنده تمامی خدمات نگهداری از سالمند است. اگر شما جهت نگهداری از عزیزانتان نیاز به مراقب دارید و هم چنین برای مدیریت و انجام امور منزل نیاز به فردی دارید. می توانید کلیه ی این خدمات را در منزل خود دریافت کنید. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت بهترین خدمات با تیم سرای آرامش آریا در تماس باشید. تیم ما با توجه به نیاز شما در اسرع وقت بهترین خدمات را ارائه می دهد.

به صورت کلی خدماتی که به سالمندان ارائه می شود. جهت رفع نیازهای جسمی و روحی روانی وهم چنین کمک به درمان وبهبود بیماری های سالمندان است.  پرستار نگهدار سالمند باعث می شود فرد مسن اعتماد به نفس خود را داشته باشد و احساس استقلال کند. به صورت کلی پرستاران  در موسسه ی سرای آرامش آریا خدمات زیر را ارائه می دهند.

نگهداری از سالمند بیمار

انجام امور شخصی و نظافت فردی

غذا دادن به شخص سالمند

انجام تزیریقات

دادن داروهای سالمند به در موعد مشخص

وظایف پرستار نگهدار خوب برای سالمند چیست؟

تمامی افراد مسن با بیماری و مشکلاتی در منزل دسته پنجه نرم می کنند. پرستار نگهدار سالمند به این افراد جهت انجام امور کمک می کند. از جمله وظایف پرستار نگهدار خوب عبارت است از:

  • برای انجام کارهای شخصی به سالمند کمک کند.
  • برای مراجعه به مراکز درمانی و کلینیک پزشکی سالمند را همراهی کند.
  • به تغییرات سالمند توجه کنند و هر گونه تغییر را به پزشک اطلاع دهند.
  • به بهداشت شخصی سالمند رسیدگی کنند.
  • به آنها در حفظ بهداشت کمک کنند.
  • غذا را با متناسب با رژیم غذایی سالمند آماده کنند.
  • به انجام تمرین هایی که پزشک به سالمند داده است کمک کند.

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x