اجاره دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز به شما کمک می کند که در صورتی که سالمندی در منزل دارید و یا بیماری دارید که نیاز به دستگاه اکسیژن دارد می توانید با اجاره آن از هزینه خرید آن راحت شوید. می توانید با موسسه سرای آرامش آریا به صورت شبانه روزی تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید کارشناسان ما به راحتی و در کمترین زمان به فرایند اجاره اکسیژن ساز را انجام می دهند و در اولین فرصت آن را تحویل بگیرید.

اکسیژن ساز یکی از پرکاربردترین تجهیزات پزشکی است که استفاده از آن علاوه بر بیماران تنفسی، به بیماران متفاوت توصیه می‌شود. این دستگاه هوای موجود در محیط را فشرده می‌کند و گاز غنی از اکسیژن را جهت بیمار تامین می‌کند. اکسیژن ساز از لوازم جانبی متفاوتی مانند: فیلتر، مرطوب کننده، لوله رابط اکسیژن، ماسک تنفسی و … ساخته شده است. که در زمان اجاره دستگاه اکسیژن ساز باید تهیه آنها را نیز مد نظر قرار دهید.

بیمارانی که لازم است از دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنند نیازی به خرید دائمی آن ندارند. از سمتی این دستگاه گران قیمت است و از سمت دیگر بیمار برای همیشه به این دستگاه احتیاج ندارد. در نتیجه بیمارانی که مبتلا به بیماری آمفیزم، بیماری مزمن انسداد ریه، بیماری حاد ریوی، پنومونی، عفونت و التهاب ریه، آسم و حتی بعضی بیماری‌های قلبی مبتلا هستند. می‌توانند با اجاره اکسیژن ساز از آن بهره ببرند.

دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز یکی از رایج ترین ابزارهای کمک تنفسی جهت بیماران تنفسی است مخصوصا در بیماران مزمن ریوی کاربردهای زیادی دارد. این دستگاه به عنوان مولد اکسیژن پزشکی شناخته می‌شود که برخلاف سیلندر (کپسول) اکسیژن، هوای مورد نیاز  بیمار را تولید می‌کند. بیشتر پزشکان استفاده از این دستگاه را به جای سیلندر اکسیژن تجویز می‌کنند. زیرا که بیمار نیازی به شارژ مداوم کپسول ندارد.

اکسیژن ساز با تجزیه ترکیب گازهای موجود در هوا غلظت مورد نظر را ایجاد می‌کند و اکسیژن غنی شده را به شخص می‌رساند. اکسیژن تولید شده توسط این دستگاه با بافت ریه و مخاط سازگار است و به آن صدمه نمی‌رساند.

میزان خلوص اکسیژن در دستگاه اکسیژن ساز به راحتی قابل تنظیم است؛ در نتیجه لازم نیست با اجاره دستگاه اکسیژن ساز خانگی نگران کمبود یا افراط اکسیژن باشید. از جمله ویژگی‌های دستگاه اکسیژن ساز شامل:

نمایش درصد خلوص اکسیژن به طور لحظه‌ای

قابلیت استفاده در مراکز درمانی و منازل

حمل آسان

جابجایی راحت

قابلیت ارائه اکسیژن تا 96 درصد خلوص

تنظیمات و کارکرد آسان

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x