ارائه خدمات تغذیه ای و دارویی در منزل

ارائه خدمات تغذیه ای و دارویی در منزل

اکثر افراد بیمار تمایل دارند روند بهبود و درمان خود را در منزل بگذارنند. به علت اینکه محیط بیمارستان ها و مراکز درمانی بسیار شلوغ و امکان وجود انواع ویروس و عفونت ها است. در صورت نیاز به پرستار در منزل می توانید با سرای آرامش آریا تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. تیم ما در اسرع وقت به درخواست شما عزیزان رسیدگی می کنند و فردی را متناسب با نیاز شما به محل سکونت شما عزیزان اعزام می کنند.

مراقبت های پرستاری :

چنانچه شخص نیاز به مراقبت دارد ، ایجاد یک محیط امن و راحت در منزل بسیار مهم است. فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز جهت نگهداری، نظافت صحیح بستر ، تغذیه درست و پرستاری از بهداشت شخصی، از جمله فعالیت های مهم در این زمینه هستند.

مراقبت های پزشکی :

در بعضی موارد ، اشخاص نیاز به مراقبت های پزشکی خاص در منزل دارند. این امکان دارد شامل تزریق داروها، تعویض و پوشاندن باندها و دستگاه های پزشکی، بررسی و کنترل علائم حیاتی دیگر باشد. جهت این منظور ، لازم است کلیه ی دستورالعمل های پزشکی را به دقت بررسی کرده و با پزشک درمانی در ارتباط باشید.

مراقبت های بیماران مزمن :

اشخاصی که با بیماری های مزمن مبتلا هستند ، امکان دارد نیاز به پرستاری ویژه در منزل داشته باشند. این می ‌تواند شامل مدیریت داروها ، کنترل علائم بیمار ، مراقبت از تغذیه ، فعالیت بدنی مناسب و پشتیبانی روحی و روانی باشد.

پرستاری سالمندان :

سالمندان نیاز به نگهداری در منزل دارند. ایجاد یک محیط امن و مناسب برای آنان ،مراقبت از تغذیه ، فعالیت بدنی مناسب ، پشتیبانی روحی و روانی و جلوگیری از سقوط و صدمه های دیگر از جمله مراقبت های مهم در این زمینه است. همچنین ، ارتباط دائم با پزشک سالمندان نقش مهمی دردرمان و بهبود و هم چنین حفاظت از سلامت آنان دارد.

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x