ارائه خدمات تغییر مسیر درمان از بیمارستان به منزل

ارائه خدمات تغییر مسیر درمان از بیمارستان به منزل

زمانی که وضعیت بیمار رو به بد حالی می گذارد. جهت دریافت خدمات مراقبتی، فرد را با توجه به نظر و صلاح پزشک به قسمت مراقبت های ویژه در مراکز درمانی منتقل می کنند تا علائم و نشانه های حیاتی بیمار با دقت و وسواس بیشتری مورد بررسی قرار بگیرد. و در عین حال چنانچه لازم است که از دستگاه ها و تجهیزات خاصی برای این بیمار استفاده شود به فرد ارائه گردد. بعضی اوقات پزشک بیمار بستری شده در بخش آی سی یو با توجه به شرایط موجود تصمیم می گیرد تا شخص را در منزل بستری کرده و تمامی خدمات مراقبت های ویژه را در منزل دریافت نماید.

جهت این کار موسسه های مراقبت از بیماری وجود دارند. که تمامی خدمات پرستاری از بیمار در منزل را ارائه می دهند. جهت استخدام پرستار بیمار می توانید با سرای آرامش آریا تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در اولین فرصت به درخواست شما رسیدگی می کنند و فردی متخصص را به محل سکونت شما عزیزان اعزام می کنند. از جمله خدمات دیگری که توسط موسسه آرامش آریا انجام می گیردعبارت است از: مراقبت از سالمندان، خدمات فیزیوتراپی و سونوگرافی در منزل، مراقبت از کودک،همراه بیمار در بیمارستان و … .

وظایف پرستار در منزل

کنترل کامل وضعیت شخص. از جمله ی این شرایط می توان از به ببرسی فشار سیستولیک و دیاستولیک بیمار، ضربان قلب و … نام برد.

از جمله تجهیزاتی که بیماران دریافت خدمات مراقبت های ویژه به آن نیاز دارند ، دستگاه ونتیلاتور است. که  دستگاه تا حد زیادی کار دستگاه تنفسی بیمار را سبک می کند و از وارد آمدن فشار بیش از حد به آن پیشگیری می کند. یکی از مسئولیت های پرستار وصل کردن و یا جدا کردن این دستگاه در مواقع لزوم و بر اساس دستور پزشک مورد نظر است.

به طور کلی مدیریت درد در بیمار به عهده ی این مراقب است.

در صورتی که بیمار نیازمند اکسیژن درمانی است، انجام این کار بر عهده ی پرستار می باشد. چنانچه که در دستگاه تنفسی بیمار ترشحاتی تجمع کرده اند، این پرستار می بایست نسبت به بیرون کشیدن آن ها به کمک ساکشن اقدام کند.

 

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x