ارائه  خدمات فیزیوتراپی و حرکت در منزل

ارائه خدمات فیزیوتراپی و حرکت در منزل

فیزیوتراپی در منزل یکی از بهترین خدماتی است که متخصصان ارائه می دهند. در جامعه امروزه اکثر اشخاصی که نیازمند خدمات فیزیوتراپی هستند جهت مراجعه به کلینیک های فیزیوتراپی دچار مشکل می شوند. و دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل می تواند برای این افراد بسیار مفید باشد.

این نوع فیزیوتراپی مانند: فیزیوتراپی در بیمارستان سودمند و دارای نتایج قابل ملاحظه ای می‌باشد. فیزیوتراپیست با توجه به بررسی بیمار، نیاز بیمار، انتظار بیمار، تصمیم به انتخاب متد درمانی و تمرینات مخصوص هرفرد میکند.

تمامی افرادی که نیازمند خدمات فیزیوتراپی هستند و تمایلی جهت مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی ندارند.  یا حتی به دلیل مشکلات ناشی از بیماری یا صدمه، جابجایی برای آن ها دشوار است می توانند از خدمات فیزیوتراپی در منزل استفاده کنند.

استفاده از خدمات در منزل، به نوع نیاز هر بیمار، ممکن است شامل تمرینات توانبخشی، کاربردی، تنفسی، تمرینات رفع درد و دیگر روش‌های درمانی باشد. از جمله مزیت های این روش می‌توان به دسترسی به توانبخشی بدون نیاز به حضور در بیمارستان ها و صرفه‌جویی در هزینه‌های درمانی اشاره کرد.

فیزیوتراپیست ها توانایی کمک به بیماران در بازیابی‌تحرک هستند. زیرا درک بهتری از روش عملکرد بدن دارند و در مهارت‌های بالینی برای بررسی، تشخیص و درمان ناتوانی‌های بدنی آموزش‌دیده‌اند. متخصصان فیزیوتراپی می‌توانند به بیماران در درمان و بهبودی از صدمه ها و ناتوانی‌های شامل کمردرد، درد گردن کمک کنند.

مزیت های فیزیوتراپی

فیزیوتراپی در طی سال‌های اخیر اثربخشی خود را در کمک به بیماران در بررسی سلامتی و تقویت توانایی بدنی، عملکرد و تحرک آن‌ها ثابت کرده است. جهت بهبود بیشتر تجربه شما در زمینه فیزیوتراپی، فیزیوتراپ های ما شخصاً وضعیت شما را چک می‌کنند و خدمات فیزیوتراپی را در خانه انجام می‌دهند. بعضی از مزایت های دریافت فیزیوتراپی در منزل شامل موارد زیر است:

  • راحتی بیشتری برای فرد به همراه دارد
  • پرستاری به شکل خصوصی ارائه می‌شود
  • روند درمان وبهبودی سریع‌تر می‌شود
  • مدیریت در زمان
  • مقرون‌به‌صرفه بودن
  • امکان حمایت و نظارت خانواده وجود دارد
  • کاهش احتمال مبتلا شدن به عفونت در محیط بیمارستان یا مطب پزشکی

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x