ارائه خدمات مشاوره و حمایت روانی در منزل

ارائه خدمات مشاوره و حمایت روانی در منزل

ویزیت روانشناس در منزل می تواند یک راه حل بسیار موثر جهت بسیاری از مشکلات روحی و روانی باشد. فقط صحبت کردن در مورد افکار و احساسات خود با یک شخص حامی می تواند سبب شود که شما احساس بهتری داشته باشید. به صورت خود به خودی ابراز نگرانی یا صحبت در مورد موضوعی که ذهن شما را اذیت کرده است، می تواند بسیار شفابخش باشد.

مزایای مشاوره در منزل

در صورت نیاز به حمایت اضافی، دیدگاه بیرونی یا راهنمایی های تخصصی، گفتگو با یک روانشناس در منزل می تواند به شما کمک کند. افراد روانشناس شنوندگان آموزش دیده حرفه ای هستند. که می توانند به شخص کمک کنند تا ریشه مشکلات خود را پیدا کنید، بر آن ها غلبه کنند.

ویزیت روانشناس در منزل

مشاوره روانشناسی در منزل می تواند برای اکثر موارد مفید باشد، از جمله:

  • اختلال خوردن
  • افسردگی
  • استرس و اضطراب
  • ترس
  • اعتیاد

اشخاصی که  در خطر ابتلا به افسردگی قرار دارند و ثابت شده است که گفتار درمانی به آن ها کمک می کند.

درمان یا دارو

فکراین موضوع که بتوانید با مصرف دارو مشکل خود را برطرف کنید، جذاب به نظر می رسد. اما به علت اینکه مشکلات روحی و روانی علت های مختلفی دارد و دارو درمانی یک مرحله ای نیست.

امکان دارد دارو به کاهش علائم خاص کمک کند، اما دارای عوارض جانبی است. دارو به شخص کمک نمی کند روابط درست شود. به فرد کمک نمی کند بفهمید با زندگی خود چه کار می کنید و… .

درمان می تواند زمان بر و دارای چالش هایی باشد. به علت اینکه احساسات و افکار ناراحت کننده بیشتر به عنوان بخشی از روند درمان به وجود می آیند. با این وجود، مشاوره روانشناسی در منزل و تجربه ی درمان، مزیت های طولانی مدت بیشتر از تسکین علائم را فراهم می کند. درمان به شما کمک می کند. برای برقراری ارتباط بهتر با دیگران، ساختن زندگی مورد نظر خود و کنار آمدن با هرگونه چالشی که سر راه شما قرار گیرد.

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x