استخدام همراه بیمار در بیمارستان

به علت کمبود پرستار در مراکز درمانی و بیمارستارن ها و عدم دریافت نگهداری و مراقبت مناسب بیماران در مراکز درمانی. هم چنین به دلیل مشغله و دغدغه های کاری و شخصی اعضای خانواده امکان دارد باعث شود، نتوانند بیمار خود را در بیمارستان همراهی کنند. بهترین گزینه برای این افراد استخدام همراه بیمار در بیمارستان است. همراه بیمار فردی قابل اطمینان و با تجربه هم چنین آموزش دیده و صبور در کنار بیمار است. این فرد می تواند نگرانی شما را درباره عزیزانتان را از بین ببرد و باعث آسودگی خیال شما شود. همراه بیمار در انجام وظیفه خود شخصی با تجربه و کار بلد است. این شخص اجازه نمی دهد بیمار در بیمارستان مجبور به تحمل شرایطی سخت بشود.

استخدام همراه بیمار در بیمارستان 

همراهان بیمار شرکت سرای آرامش آریا همگی جهت انجام وظیفه خویش آموزش دیده اند و با تجربه هستند. به بیمار در انجام امور شخصی و روزمره خود کمک می کنند. در شرایط ضروری نیز کارهای لازم را انجام می دهند و یا وضعیت بیمار را به پزشکان و پرستاران اطلاع می دهند.

هدف موسسه ی آرامش آریا با سابقه 25 ساله خود افزایش آسایش و آرامش امور بیماران و اعضای خانواده های آن هاست و به این خاطر برخی از ویژگی های زیر دلایلی هستند که این موسسه را برای استخدام همراه بیمار در مراکز درمانی به شما پیشنهاد می کنیم:

  • داشتن مجوز از وزارت بهداشت
  • همکاری با نیروهای متخصص، مجرب و با تجربه
  • کیفیت بالا در ارائه خدمات
  • حقوق مطابق نرخ مصوب وزارت بهداشت
  • پشتیبانی شبانه روزی از کلیه خدمات امکان
  • تغییر همراه بیمار در صورت عدم رضایت شما
  • نیروهای احراز هویت شده

خصوصیات همراه بیمار خوب دربیمارستان

همراه بیمار خوب، باید دارای سابقه کاری، تخصص و مهارت باشد. هم چنین بتواند کارهای کمک های اولیه مانند: CPR را در زمان های ضروری اجرا کند. همراه بیمار باید درباره اصطلاحات پزشکی و شیوه های درمان اطلاعات کافی داشته باشد.

علاوه بر مهارت های گفته شده همراه بیمار باید با فرد همدل متعهد،راز دار، مسئولیت پذیر ومرتب و منظم باشد. از جمله ویژگی های مهم همراه بیمار، توانایی جسمانی بالا می باشد تا در صورت نیاز بیمار به او کمک کند. هم چنین همراه بیمار باید شخصی قابل اطمینان، وفادار و انتقاد پذیر باشد. و قدرت تصمیم گیری بالایی داشته باشد تا در صورت لزوم و مشاهده هر گونه تغییر در وضعیت بیمار، بهترین اقدام را انجام دهد.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x