استخدام پرستار بیمار در منزل

استفاده از خدمات پرستار گزینه بسیار مناسب برای بسیاری از خانواده ها به حساب می آید. در جامعه امروزه به علت اشتغال پدر و مادر و دوری فرزندان و همچنین نداشتن تجربه و اطلاعات کافی در زمینه نگهداری تخصصی از بیماران استفاده از خدمات مراقبتی و درمانی در منزل بسیار رواج یافته است. اکثر خانواده ها تمایل دارند عزیزانشان در منزل خود مورد نگهداری و مراقبت قرار بگیرند. در زمان استخدام پرستار در منزل شما باید از طریق فرآیند درست مصاحبه اقدام به استخدام فرد کنید.

نکات مهمی که در زمان مصاحبه و استخدام پرستار باید مد نظر قرار دهید  عبارت است از:

بررسی نیاز ها

قبل از تعیین زمان مصاحبه باید در مورد نیازهای خود فکر کنید و لیستی از نیازهای خود را تهیه کنید. با روشن شدن شرح وظایف  پرستار از جانب شما عزیزان به راحتی می توانید افرادی متناسب با شرایط خود را استخدام کنید. شما عزیزان برای استخدام پرستار بیمار در منزل می توانید با سرای آرامش آریا در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در کوتاهترین زمان به درخواست شما عزیزان رسیدگی می کنند و متناسب با نیاز شما فردی دارای تجربه و تخصص را به محل سکونت شما اعزام می کنند.

همکاری با مراکز معتبر

اکثر خانواده ها جهت کاهش هزینه های خود تلاش می کنند به صورت شخصی اقدام به استخدام پرستار کنند. اما باید به این نکته توجه کرد به علت مسائل مربوط به سلامت عزیزانمان در اولویت است.

بررسی سابقه کاری  پرستار

از پرستار درخواست کنید تا سوابق کاری خود را همراه داشته باشد. هم چنین می توانید با خانواده هایی که قبلا این فرد  را استخدام کرده اند صحبت کنید و میزان رضایت آنها را بررسی کنید.

بررسی مهارت های پرستار

در مورد مهارت های او سوال کنید. این مسئله که با کمک های اولیه آشناست ودر شرایط اورژانسی باید چه کارهایی انجام دهد.

نظارت توسط ارائه دهنده خدمات

با توجه به حضور فرد در محیط منزل و فعالیت های آنها در زمینه پرستاری ومراقبت  عزیزان در اوایل دوران کاری اعضای خانواده در موردمسائل امنیتی منزل نگرانی هایی دارند. در این مورد باید حمایت ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل را مورد توجه قرار دهید.

عدم سوء پیشینه پرستار

در ابتدای کار شما می توانید از پرستار درخواست کنید مدارک مرتبط با عدم سوء سابقه و یا عدم اعتیاد خود را برای شما به همراه داشته باشد.

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x