استخدام پرستار خانگی در تهران

پرستار در منزل یک شخص نیست. بلکه خدماتی است که به طور تخصصی و با پشتیبانی ارائه می‌شود. به شخص اجازه می دهد با خیال راحت در منزل خود زندگی کند.

خدمات پرستار در منزل به شخص سالمند کمک می کند بدون نیاز به کمک سایر اشخاص بیشترین کیفیت زندگی را داشته باشد. همچنین کودکی که در ساعاتی از روز به خانواده خود دسترسی ندارد. می‌تواند با کمک پرستار خانگی به تمام کارهای خود برسد.هم چنین مدیریت یک شرایط مداوم پزشکی با کمک این پرستار است که ممکن می‌شود؛ در غیر این صورت شخص باید مدت طولانی در بیمارستان بستری شود. در صورت نیاز به پرستار سالمند، بیمار یا کودک می توانید با سرای آرامش آریا تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در اولین فرصت به درخواست شما عزیزان رسیدگی می کنند. فردی متخصص و با تجربه را به محل سکونت شما اعزام می کنند.

به صورت کلی خدمات پرستاری در منزل عبارت است از:

پرستار کودک در منزل

که پدر و مادرها دوست دارند در کنار فرزند خود باشند و شاهد رشد کودکان دلبند خود باشند. اما بعضی اوقات امکان دارد پدر و مادر به علت مشغله‌های کاری و برنامه‌هایی که دارند، نتوانند از کودک خود مراقبت کنند. در این شرایط اعزام پرستار در منزل می‌تواند بهترین کمک به کودک در هر سنی باشد.

پرستار بیماران در منزل

چنانچه یک عزیز بیمار را در منزل داشته باشید که نتوانید به خدمات درمانی او رسیدگی کنید. در صورتی که شخص بیمار از بیمارستان مرخص شده اما هنوز به خدمات پرستاری احتیاج دارد، خانواده او درخواست پرستار در منزل را مطرح می‌کنند.

پرستار سالمند در منزل

در اکثرموارد زیاد مشاهده می‌کنیم که شخص سالمند برای رسیدگی به کارهای روزمره خود به کمک نیاز دارد. اما فرزندان به طور معمول مشغله‌های زیادی دارند و نمی‌توانند به خوبی از والدین خود نگهداری کنند. همچنین سالمندان از نظر عاطفی حساس‌اند و حتی امکان دارد به فردی احتیاج داشته باشند که در طول روز با او صحبت کنند.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x