استخدام پرستار کودک در منزل

در جامعه امروزه به علت دغدغه و مشغله های زیاد والدین، مخصوصا مادران نیاز به استخدام پرستار کودک در منزل بیش از قبل بسیار احساس می‌شود.پرستار کودک فردی دارای مهارت وبا تجربه است که به مراقبت از کودک می‌پردازد. جهت استخدام پرستار کودک قابل اعتماد و با تجربه می توانید با سرای آرامش آریا به صورت 24ساعته تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید.کارشناسان ما فورا به درخواست شما رسیدگی می کنند و فردی دارای تجربه و مهارت را به محل سکونت شما اعزام می کنند. زمانی که  کودک  با پرستار در منزل می‌گذراند.  در تمام این مدت کودک باید آسایش و آرامش داشته باشد.

مزیت های استخدام پرستار کودک

استخدام پرستار کودک نه تنها برای کودک مفید است، بلکه برای والدین او نیز مفید خواهد بود. بعضی از والدین ترجیح می دهند که کودک به جای گذارندن وقت خود در مهدکودک، در محیط آرام خانه پرورش یابد. نگهداری ومراقبت  کودک در منزل از نظر هزینه مادی و هم چنین معنوی نسبت به نگهداری در مهد کودک بهتراست.

افزایش مهارت های ارتباطی کودکان

پرستار به کودکان آموزش می دهد که باید از نقطه امن خود خارج شده و جهت ارتباط برقرار کردن، کمک گرفتن و حفظ روحیه اجتماعی خود با دیگران هم صحبت شوند.

توجه به استراحت والدین

پدر و مادر بودن یعنی کار کردن بدون داشتن یک روزتعطیلی. والدین در هر ساعتی از شبانه روز با هر شرایط روحی روانی یا جسمانی که دارند باید به کودک رسیدگی کنند. در نتیجه حتی در صورت شاغل نبودن باز هم جهت استراحت نیاز به زمان هایی دارید تا برای خودتان باشید. پرستار کودک به شما می کند تا در زمان هایی  به انجام کارهایی مشغول شوید که دوست دارید. اما به علت سن کم کودکتان قادر به انجامشان نیستید.

مدیریت امور زندگی

با داشتن چند فرزند برنامه روزانه شما را سخت وفشرده می شود. این شرایط علاوه بر ایجاد استرس واضطراب باعث صرف نظر از انجام برخی وظایف یا برنامه‎‌های مورد علاقه شما می‌شود.

مشخص شدن حدود وابستگی

پدرو مادر اولین افرادی هستند که کودک با آنها در ارتباط است. در واقع، کودکان بیشترین زمان خود را با والدین می گذارند. به همین علت به وجود آمدن وابستگی شدید میان والدین و کودک امری طبیعی است. در نتیجه حضور پرستار کودک کمی فاصله بین کودک و والدین به وجود می آید و به سالم تر ساختن این ارتباط کمک خواهد کرد.

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x