اشتباهات پرستار کودک

وظیفه ی پرستار کودک رسیدگی به کودک و انجام وظایف محوله می باشد. چنانچه گاهی اوقات احساس کردید پرستاروظایف خود را به درستی انجام نمی دهد و نسبت به این قضیه شک دارید. ساده از کنار آن نگذرید و اجازه بدهید حتما تکلیف همه چی مشخص شود امکان دارد فرزند شما از پرستار خود ترسیده است.

این ترس می تواند با گذشت زمان تبدیل به اضطراب و و استرس تبدیل شود. اما باید توجه کنید زمانی که به تازگی پرستار استخدام نموده اید این استر امری طبیعی است. در ابتدا امکان دارد کودک لج کند و اسباب بازیهای خود را پرتاب کند یا با صدای بلند حرف بزند. اما باید گذشت زمان کاهش بیابد و در کنار پرستار احساس راحتی می کند.

رابطه پرستار و کودک

چنانچه شما نشانه هایی از عدم تفاهم بیش از حد در کودک خود مشاهده کردید. باید حتما با کودک درباره ی روش های سوء استفاده صحبت کنید.  از کودک بخواهید در صورت مواجه با آنها حتما به شما اطلاع دهند.

اشتباهات رایج پرستار کودک

  • پرستار نباید کارهای روزانه منزل را از شما پنهان کنید. هنگامی که شما به منزل برمیگردید باید از پرستاره در مورد اینکه روز خود را چگونه گذرانده اند سوال کنید.
  • چنانچه پرستار پاسخ دادن تعلل دارد و اجازه نمی دهد کودک نیز صحبت کند و به طور دائم وسط حرف او می پرد باید به این موضوع بیشتر دقت کنید.
  • پرستارحتما باید در تمام ساعات کاری مراقب کودک باشد چه در زمانی که مشغول بازی و یا استراحت می کند.
  • پرستار کودک باید به هر آنچه که شما از او می خواهید عمل کند. در زمینه تغذیه و تربیتی و….
  • در صورتی که از کودک شما انتقاد می کند باید حتما راجع به مسائل و مشکلات صحبت کنید. چنانچه کودک شما نیاز به اصلاح در رفتار دارد حتما روش های تربیتی خودتان را بکار برید. اما هیچ گاه اجازه ندهید پرستار به طور دائم از کودک انتقاد کند.
  • اگر پرستار کودک شما در طول روز بعضی اوقات منزل را برای انجام امور شخصی ترک می کند این موضوع نشان دهنده حس عدم مسئولیت پذیری وی است. پس این فرد قابل اعتماد نیست.
  • در صورتی که  کودک شما بیشتر اوقات شلخته و نامرتب است. این نشانه این موضوع است که پرستار به خوبی وظایف خود را انجام نمی دهد.
  • مسائلی که پرستار از زندگی خود تعریف می کند را جدی بگیرید. سوابق کاری او بسیار مهم هستند. اینکه در کار گذشته خود نتوانسته از انجام کارهای کودک بر بیاید و یا مجبور بوده مدام تنبیهش کند.

جهت استخدام پرستار کودک در منزل می توانید با سرای آرامش آریا تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در کوتاهترین زمان به درخواست رسیدگی می کنند و فردی با تجربه و متعهد را محل سکونت شما عزیزان اعزام می کنند.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x