انواع تزریقات در منزل

انواع تزریقات در منزل

تزریقات انواع متفاوتی دارد و همه ی آن‌ها را نمی‌توان در خانه انجام داد. اما بسیاری از تزریقات را می توان در منزل داد.هستند. انواع تزریقات در منزل عبارت است:

تزریق داخل جلدی

قبل از انجام تزریقات باید حتما تست حساسیت گرفته شود تا خیالتان از بابت حساسیت به داروراحت شود. تزریق داخل جلدی که به صورت معمول در نواحی مانند: بازو، کتف، میانه ساعد،  و بالای سینه که مو و تزریق می شود گفته می شود.

تزریقات زیر جلدی

به نوعی تزریقات که باید دارو آرام وارد بدن شود زیر جلدی گفته می شود.، در این روش ناحیه هایی مانند: ران، قسمت تحتانی دیواره شکم و بافت چربی تزریق انجام می شود.

تزریق عضلانی

تزریق عضلانی که یکی از رایج‌ترین انواع تزریقات است که در ناحیه باسن انجام می شود. برای بیمارانی که جذب از طریق گوارش ندارند انجام می شود.

انجام تزریق داخل وریدی

انجام تزریق داخل وریدی هنگامی انجام می شود که شخص نتواند مایعات را از طریق دهان دریافت کند. این تزریق معمولا در رگ انجام می شود.

تزریق داخل مفصلی

انجام تزریق داخل مفصلی جهت بهبود و درمان بیماری‌هایی مانند: آرتروز و التهاب است. هدف از تزریق داخل مفصلی کاهش درد است. هم چنین این نوع تزریق جهت وارد کردن دارو به مفصل دارای غده سرطانی و جهت بین بردن عفونت‌های موجود در بافت مفاصل نیز استفاده می‌شود. این نوع از تزریقات معمولا در بیمارستان صورت می گیرد.

تزریق سرم در منزل

یکی از روشهای درمان تزریق سرم در منزل است. سرم حاوی مواد مغذی و دارویی است که به داخل رگ‌های بدن تزریق می‌شود. در این نوع تزریق بدن به سرعت واکنش نشان می‌دهد و شما شاهد روند سلامتی و بهبودی خود هستید. هم چنین تزریق سرم می‌تواند در خانه نیز انجام شود. جهت انجام تزریقات در منزل شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با موسسه ی سرای آرامش آریا تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. تیم ما در اسرع وقت فرد متخصص را برای انجام تزریقات در منزل برای شما عزیزان اعزام می کند.

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x