تزریقات در منزل در شرق تهران

تزریقات در منزل در شرق تهران

بیماری ، زمان و مکان نمی شناسد روز باشد یا نصفه شب. چه ساکن شهر باشید یا روستا. می تواند شما باعث درد و رنج شما عزیزان شود. در این مواقع شاید برای شما پیش آمده باشد که بر اثر بدن درد و مشکلات بدنی، توان حرکتی نداشته باشید. و شما آرزو کنید که پزشک جهت معاینه در منزل حضور می یافت و مورد معاینه قرار می گرفتید. شما می توانید بدون گشتن در سطح شهر جهت یافتن دارو و هم چنین انجام تزریقات از خدمات تزریقات در منزل استفاده کنید. خدمات دیگر مانند انجام آزمایشاتی که ممکن است طبق تجویز دکتر باشد همان جا انجام شده و جواب آن برای پزشک ارسال می شود. برای دریافت این خدمات می توانید به صورت شبانه روزی با موسسه سرای آرامش آریا تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. تیم ما در کوتاهترین فرد متخصص را با توجه به نیاز به محل سکونت شما عزیزان اعزام می کنیم.

مزیت های انجام تزریقات در منزل چیست؟

جهت اینکه از تمام مزیت های یک خدمات بهره مند شوید نیاز است که آنها را بشناسید. شناخت این مزایا باعث انتخاب های بهتر می شود. در نتیجه این انتخاب به دور بودن از عوامل زمینه ساز و خطر آفرین  سلامتی و تسریع در بهبودی بیمار است. از جمله  ویژگی های تزریق در منزل که توسط موسسه سرای آرامش آریا ارائه می شود عبارت است از:

  • داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت
  • سریعترین زمان در اعزام کارشناس
  • داشتن تیم کارشناسی حرفه ای در گزینش
  • دارا بودن پرستاران خانم و آقا
  • انجام تزریقات شبانه روزی در منزل

مزیت های تزریقات شبانه روزی در منزل

محفاظت از آلاینده ها

در صورت انجام تزریقات شبانه روزی در منزل شما عزیزان از آلودگی هوا ، آلاینده های صوتی و عفونت های بیمارستانی مصون می مانید.

ذخیره نیرو و روحیه

انجام تزریقات در خانه باعث کاهش تردد و خستگی فرد می شود. هم چنین روحیه بیمار در اثر ندیدن بیماران بدحال حفظ می شود. و درمان در محیط امن می شود.

 تمرکز بیشتر بر روی بیمار

پرستار در کلینیک ها و مراکز درمانی درگیر انجام کارهای چندین بیمار به طور همزمان هستند در نتیجه تمرکز در انجام تزریق بر روی فرد نیست. اما در خدمات تزریق در منزل به این صورت نیست.

انجام خدمات همزمان

زمانی که پرستار بتواند در خانه حضور یابد. پس متخصص یا تجهیزات عکسبرداری نتواند. امروزه تمامی اقدامات درمانی در خانه انجام می شوند.

صرفه جویی در زمان

صرف زمان جهت پیدا کردن درمانگاه، ماندن در ترافیک های طولانی و انتظار جهت مراجعه به پزشک و… باعث می شود که تزریقات در منزل  به صورت شبانه روزی مقرون به صرفه باشد.

اطلاعات مورد نیاز قبل از تماس

  1. نام و نام خانوادگی
  2. حساسیت دارویی
  3. توان حرکتی
  4. جنسیت
  5. وزن و سن
  6. بیماری زمینه ای

از جمله وظایف پرستار در تزریقات می توان به آماده کردن محیط ، چکاپ علائم بیمار، انجام تزریقات در خانه و آموزش اقدامات احتیاطی  اشاره کرد.

 

 

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x