تزریقات در منزل در غرب تهران

تزریقات در منزل در غرب تهران

مطمئنا شما عزیزان در گذز زندگی خود تزریقات زیادی را انجام داده‌اید. تمامی اشخاص جامعه در دوران نوزادی و خردسالی باید واکسن‌هایی را به صورت دوره‌ای تزریق کنند. علاوه بر این در بعضی از موارد ممکن است که بیمار شده باشید و جهت تسریع در درمان و بهبودی به تزریق آمپول و سرم نیاز داشته باشید. حتی تزریقات سرم در منزل هم به نوعی تزریقات به حساب می آید. و انجام این تزریقات با تجویز پزشک انجام می‌شود. همان گونه که می‌ دانید انواع متفاوتی از تزریقات وجود دارد. پزشک به صورت معمول هنگامی انجام تزریقات را تجویز می‌کند که شما نیازی فوری به مواد دارویی داشته باشید. معمولا هم بیمار پس از انجام تزریقات با سرعت بیشتری بهبود پیدا می‌کند.

توجه به این نکته که همه ما به مزایای زیاد تزریقات آگاه هستیم. اما گاهی اوقات مشکلاتی سبب می‌شود که نتوانیم انجام تزریقات را مطابق نظر پزشک را در سر  وقت انجام دهیم و متاسفانه این مسئله سبب می‌شود که نتوانیم از مزایای تزریقات تجویز شده بهره کامل را ببریم. راه حل مشکل شما انجام تزریقات در منزل است.

در صورتی که نیاز به انجام تزریقات درمنزل داشتید. می توانید با موسسه ی سرای آرامش آریا در هر ساعت از شبانه روز با شماره 02188343500تماس بگیرید. و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت متخصص مربوطه را متناسب با نیاز شما عزیزان به محل سکونت اعزام می کنند.

احتمالا شما هم به این فکر می کنید که انجام تزریقات در منزل کار بسیار ساده‌ای است و همه می‌توانند آن را انجام دهند. اما باید این را دانست که اصلا اینطور نیست و تزریقات نیز مانند دیگر درمان‌ها نیاز به دانش و تخصص دارد. انجام تزریق وریدی به خودی خود نمی تواند عوارض شدید و جدی داشته باشد. اما در صورت رعایت نشدن اصول بهداشتی عوارض زیادی دارد. که عبارت است از:

  • آمبولی
  • لخته شدن خون
  • صدمه به رگها
  • عفونت

نکات مهم درباره نگهداری از تزریقات

نکته بسیار مهم نحوه نگهداری دارو است. شما باید به این موضوع دقت بسیار زیادی کنید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید. از جمله داروهایی که نحوه نگهداری از آن‌ها اهمیت بسیار حائز اهمیت است. داروهای تزریقی است. مواردی که باید در زمینه نگهداری داروهای تزریقی رعایت شود. عبارت است از:

همیشه قبل از ترک داروخانه تاریخ انقضای دارو را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید از این نکته که دارویی که خریداری کرده‌اید، تاریخ گذشته نیست.

بعد از این که دارو را باز کردید، باید آن را مطابق تجویز پزشک مصرف کنید. و در صورت عدم مصرف داروباید آن را در یخچال نگهداری کنید.

باید به این نکته توجه کرد. دارویی که رنگش عوض شده است یا محتویات آن منجمد شده است، دیگر قابل استفاده نیست.

داروی باز شده را در دمای محیط منزل نگهداری کنید. منظور از دمای خانه دمایی است که نه خیلی سرد باشد و نه این که خیلی گرم باشد.

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x