تزریقات در گیشا

تزریقات در گیشا

از جمله درمان‌های رایج در زمینه بهداشت و درمان تزریقات است. معمولا پزشکان و بیماران نیز درمان با استفاده از تزریق را به دیگر روش‌های درمان ترجیح می‌دهند. علت این مسئله این است که در صورتی که مواد دارویی از روش تزریق وارد بدن شود. سرعت انتقال آن به سایر نقاط مختلف بدن بسیار زیاد است. در نتیجه بیمار سریعتر بهبود پیدا می‌کند. بعضی از بیمارانی که خواهان تزریقات در منزل در محله گیشا هستند. زمان کافی جهت مراجعه به درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها را ندارند. در نتیجه از از انجام تزریقات منصرف می شوند. پس راه حل این موضوع انجام تزریقات در منزل است. شما می توانید در صورت نیاز با سرای آرامش آریا در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با توجه به نوع درخواست بهترین متخصص را به محل سکونت شما عزیزان اعزام می کنند.

برای مشاوره و ثبت درخواست خود می توانید با آرامش آریا با شماره 02188343500تماس بگیرید.

انواع تزریقات

انجام تزریقات شیوه های متفاوتی دارد که به به نوع دارویی بستگی دارد. تزریق می‌تواند به صورت های عضلانی، وریدی، داخل پوستی، زیر جلدی باشد. در هر کدام از این تزریقات  شیوه تزریق متفاوت است.

تزریق داخل پوستی

یکی از انواع تزریق، تزریق داخل پوستی است. در روش داخل پوستی مایعات و مواد دارویی به لایه زیر پوستی تزریق می‌شود که بافت نرمی دارد. انجام این نوع تزریقات جهت بهبود و درمان آلرژی‌ها و سل استفاده می‌شود. اگر با توجه به تجویز پزشک بخواهید داروی جدیدی را استفاده کنید و امکان دارد به آن حساسیت پیدا کنید. ابتدا باید داروی جدید را با روش داخل پوستی به شما تزریق کنند. و اطمینان حاصل کنند که به داروی جدید حساسیت ندارید تا مطمئن شوند شما به آن ماده دارویی جدید حساسیت ندارید.

تزریقات عضلانی

رایج ترین روش تزریقات عضلانی است. از جمله ویژگی های این روش، این مسئله است که ماده با سرعت بیشتری در بدن شما پخش می‌شود. هنگامی که ماده دارویی به بافت عضلانی تزریق می‌شود. به رگ‌های عضلات منتقل می‌شود و بعد از آن از طریق خون به تمامی نقاط بدن شما می‌رسد. تزریق عضلانی یکی از مطمئن ترین روشهای تزریق است.

 

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x