تزریق سرم در منزل

تزریق سرم در منزل

از جمله راههای تسریع در درمان تزریق سرم است چون به طور مستقیم وارد خون می شود. در نتیجه جذب دارو در بدن بسیار بالاست و به سرعت سبب بهبودی فرد می شود. سرم بیشتر برای افرادی که کمبود آب و مواد تغذیه ای در بدن داشتندو یا توانایی مصرف مواد غذایی به صورت خوراکی  را نداشتند تجویز می کردند. هم چنین این نوع تزریق فقط در مراکز درمانی انجام می دادند. اما  امروزه می توانید خدمات تزریق سرم را در منزل دریافت کنید.

تزریقات در منزل توسط پرستارانی که آموزش های دانشگاهی را گذرانده اند ودارای تخصص و مهارت لازم هستند. پرستاران تمامی نکات را درباره نحوه وصل و عوارض بعد از آن را می دانند. امروزه اشخاص سالم نیز می توانند از طریق وصل سرم ، مواد مغذی دریافت کنند.

مزایای زدن سرم در منزل

تزریق سرم  می تواند کاربردهای زیادی داشته باشد. از جمله کاربردهای مهم تزریقات سرم در منزل عبارت است از:رساندن سریع دارو به بدن بیمار، ناتوانی از دیافت دارو از طریق دهان، قابل تجویز نبودن بعضی از داروها به صورت خوراکی و تجویز برخی از داروها به صورت سرم که اسید معده آنها را نابود نکند. در تزریق سرم دارو را به طور مستقیم به خون وصل می کند که به سرعت باعث بهبودی فرد می شود.

نحوه تزریق سرم در منزل

سرم زدن در منزل یکی از اصلی ترین خدمات پرستاری در منزل در موسسه ی سرای آرامش آریا است که بیشتر مردم به آن نیاز دارند.

مراحل تزریق سرم در منزل عبارت است از:

  • آماده و آرام باشید
  • اعتماد به نفس خود حفظ کنید و آن را به بیمار نشان دهید
  • ترس از سوزن را در بیمار بررسی کنید
  • کارهای لازم برای جلوگیری و کنترل عفونت را انجام دهید
  • رگ را بررسی کنید
  • کانون برخورد سوزن را به درستی انتخاب کنید

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x