خدمات ویزیت پزشک در منزل

خدمات ویزیت پزشک در منزل عبارتند از:

بررسی وضعیت عمومی بیمار پس از ترخیص از مراکز درمانی:

در شرایطی که بیمار از مراکز درمانی ترخیص شده اند و نیاز به مراقبت و رسیدگی دارند می توانید از پزشک در منزل استفاده کنید. شما می توانید پزشک در منزل را از موسسه سرای آرامش آریا در خواست کنید. ما پس از ثبت در خواست متناسب با شرایط بیمار پزشک متخصص را به محل زندگی شما اعزام می کنیم. از متخصص قلب و عروق تا متخصص چشم و… .

انجام فیزیوتراپی در منزل:

اگر در منزل بیماری دارید که نیاز به فیزیو تراپی دارد و توانایی راه رفتن جهت رفتن به مراکز درمانی ندارد. بیمار می تواند  در منزل خود فیزیوتراپی را انجام دهد. در صورت نیاز شما عزیزان می توانید از موسسه سرای آرامش آریا درحواست متخصص ارتوپد جهت بهبود فرد بیمار کنید.

انجام تزریقات در منزل:

چنانچه پزشک برای شما دارویی تجویز کرده است و نیاز به تزریق دارد شما می توانید در منزل این تزریق را انجام دهید.با درخواست پزشک در منزل این تزریقات برای شما انجام می شود.

متخصص کودک:

ویزیت کودکان و درمان آنها چالش های زیادی نسبت به بزرگسالان دارد. متخصصان حوزه کودکان آرامش آریا با تجربه و مهارت های خود روند بهبود کودکانتان را تسریع خواهند کرد.

ویزیت مرتب سالمندان:

افراد به طور دائم نیاز به رسیدگی و چک آپ دارند .اگر زمان کافی جهت رسیدگی به امور سالمندان را ندارید.می توانید از این سرویس برای سالمندان خود استفاده کنید.

انجام سونوگرافی:

برای انجام سونوگرافی دقیق در منزل خود می توانید با سرای آرامش آریا در تماس باشید.

پزشکانی که خدمات در منزل را ارائه می دهند دارای چه ویژگی هایی هستند؟

سرای آرامش آریا متناسب با نیازهای شما عزیزان متخصص مربوطه را اعزام می کند. افرادی که در حوزه فعالیت خود جز سرآمد ترین افراد هستند و تجربه و مهارت کافی را دارند.

متخصصان روابط عمومی بسیار بالایی دارند و می توانند با افرادی که رابطه ی خوبی با پزشکان و مراکز درمانی ندارد به خوبی ارتباط برقرار کنند.

صبوری و انعطاف پذیری از دیگر خصلت های متخصصان است.

 

هزینه پزشک متخصص در منزل به چه صورت محاسبه می‌شود؟

هزینه اعزام پزشک متخصص به منزل بسیار کمتر از مراجعه به مراکز درمانی خواهد بود. علاوه بر هزینه های حمل و نقل، زمان و انرژی که صرف این کار می کنید می تواند . به همین منظور، استفاده از خدمات از هر جنبه ای برایتان مقرون به صرفه خواهد بود.
جهت درخواست اعزام پزشک در منزل و درمان بیمار در منزل می توانید به صورت شبانه روزی با سرای آرامش آریا در تماس باشید.

 

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x