خدمات پرستاری بیماران پس از جراحی

بهبودی و درمان پس از جراحی می‌تواند تجربه‌ای دردناک و آزاردهنده باشد. می‌تواند از لحاظ روحی و جسمی هم برای بیمار و هم برای اعضای خانواده او کمک می‌کنند، سخت باشد. به همین علت بسیار مهم است. که مراقبت و نگهداری بعد از عمل توسط فرد آموزش دیده جهت مقابله با هر شرایط ممکن انجام شود. پرستار پس از عمل‌های جراحی تمامی مواردی که برای کمک به یک بیمار نیاز است را فراهم می‌کند.

پرستاری پس از عمل در خانه جایگزین بهتری جهت اقامت طولانی مدت در بیمارستان یا مراکز درمانی است. به شما این امکان را می‌دهد که به طور مطمئن و با آرامش و آسایش خانه خود عادت کنید. تا به کار‌های روزمره خود بازگردید. شما می‌توانید جهت استخدام پرستاربا شرکت سرای آرامش آریا تماس بگیرید. و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در اولین فرصت به درخواست شما عزیزان رسیدگی می کنند و فردی متناسب با خواسته شما اعزام می کنند.

مراقبت‌های پس از عمل

مراقبت‌های بعد از عمل برای بزرگسالان و کودکان بسیار متفاوت است. به نوع و مدت عمل جراحی انجام شده بستگی دارد. اما به صورت کلی خدمات مراقبت بعد از عمل در سه قسمت تقسیم می شوند. که عبارت است از:

  • پرستاری از بیماری که وضعیت پزشکی حادی ندارد و نیاز به یک شخص جهت کمک به فعالیت روزانه وکارهای شخصی و هم چنین کنترل علائم کلی است.
  • مراقبت از بیماری که وضعیت پزشکی متوسطی دارد و نیاز به یک شخص آموزش دیده جهت کمک فعالیت روزانه، انجام امور پزشکی مانند:تزریق و … دارد.
  • نگهداری از بیماری که وضعیت پزشکی حادی دارد و نیاز به پرستاری دارد که به صورت ساعتی یا شبانه روزی خدمات پزشکی ارائه دهد و مراقب سلامت بیمار باشد. در صورت بروز عفونت، مراقبت‌های پرستاری پس از عمل نظارت دقیق بر زخم جراحی و بررسی مداوم تب و قرمزی یا تورم در محل زخم است.

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x