خدمات پرستاری بیمارستانی

مراقب بیمار شخصی آموزش دیده است و اطلاعات کاملی در مورد پرستاری از بیمار دارد تا بتواند از سلامت و جان بیمار شما محافظت کند. شخص بیمار در بیمارستان به پرستاری به صورت دائمی نیاز دارد. مراقبت از بیمار برای افرادی که می خواهند از بیمار پرستاری کنند و هم چنین برای همراهان بیمار بسیار چالش برانگیز و همراه با نگرانی است.

به طور معمول اشخاص نگران این هستند که نتوانند نیاز بیمار را به موقع برطرف کنند. یا نتوانند از عهده خوراندن به موقع دارو به بیمار بر بیایند. این مسئله به خاطر این است که بعضی اوقات بیمار از خوردن دارو خود داری می کند.

به این علت نزدیکان ترجیح می دهند شخصی که توانایی بیشتری در انجام این کار دارد به عنوان پرستار خصوصی از بیمارشان در بیمارستان پرستاری کند. بعضی خانواده ها فقط در ساعات خاصی از شبانه روز نمی توانند در کنار بیمار خود باشند و از او پرستاری کنند به همین علت برای اون چند ساعت می خواهند پرستار استخدام کنند.

تفاوت مراقب بیمار و پرستار بیمار

مراقب بیمار شخصی است که در بیمارستان یا منزل حاضر می‌شود و به بیمار در انجام امور شخصی و روزمره کمک می‌کند. مراقب بیمار مدرک رشته پرستاری ندارد و روی تمام خدمات پرستاری مسلط نیست. پرستار فردی است که دوره‌های آکادمیک مربوط به این رشته را گذرانده است و آموزش‌های لازم جهت پرستاری از بیماران را دیده است.

چه زمانی به مراقب بیمار نیاز پیدا می‌کنیم؟

علت استخدام همراه بیمار در بیمارستان عبارت است از:

  • نداشتن زمان کافی برای مراقبت از بیمار
  • کمبود پرستار در بیمارستان‌ها
  • قانع کردن بیمار به پیروی از دستورات پزشک
  • بررسی شرایط بیمار
  • توجه در انجام دستورات پزشک
  • ترس و عدم آگاهی از چگونگی مراقبت از بیمار

ویژگی‌های مراقب بیمار در بیمارستان

خدمات در بیمارستان و چه در منزل سبب سلامتی و درمان و بهبودی بیماران می شود. در صورت نیاز به پرستار در بیمارستان می توانید با سرای آرامش آریا تماس بگیرید. و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در کوتاهترین زمان به درخواست شما رسیدگی می کنند. فردی متخصص و ماهر را برای شما اعزام می کنند.

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x