خدمات پرستاری در تهران

با توجه به شرایط زندگی در جامعه امروزه بیشتر اشخاص مشغول به کار هستند. از این جهت فرزندان افراد مسن زمان کافی جهت رسیدگی به پدر و مادر خود را ندارند و سعی می کنند تا پرستاری مورد اعتماد بیابند تا بتوانند والدین خود را بدون هیچ گونه نگرانی به او بسپارند. یکی از شرکت‌های قابل اعتماد جهت استخدام پرستار موسسه ی سرای آرامش آریا است. که با ثبت درخواست شما عزیزان در اسرع وقت به آن رسیدگی می کنند.و فردی ماهر و متخصص را به محل سکونت شما عزیزان اعزام می کنند. از جمله خدمات آرامش اریا نگهداری سالمند، پرستاری از بیمار و مراقبت از کودک، پرستاری نیمه وقت، شبانه روزی یا ساعتی و… است.

انواع خدمات پرستاری

پرستاری افراد سالمند سالم

افزایش سن باعث بیماری‌های متفاوتی در اشخاص مسن می‌شود. اما افراد سالخورده‌ای که از سلامت خوبی برخوردار هستند که می‌توانند اکثر کارهای خود را به صورت شخصی انجام دهند. با این حال امکان دارد جهت انجام بعضی امور به پرستار احتیاج داشته باشند، یا احتیاج به کسی داشته باشند تا در کنار او احساس تنهایی نکنند.

نگهداری از افراد مبتلا به آلزایمر

مراقبت از این اشخاص کار ساده ای نیست. پرستاران باید طرز رفتار صحیح از این سالمندان را به خوبی آموزش دیده باشند واز تجربه کافی برخوردار باشند.

نکات مراقبت از سالمندان مبتلا به آلزایمر

هیچگونه دارویی در دسترس او نباشد.

انجام  امور مالی او را به فرزندان او بسپارید.

حمام و اتاق‌ها را زیر نظر داشته باشد تا مشکلی به وجود نیاید.

پرستاری از بیماران قلبی

. مراقب باید به صورت شبانه روز مراقب باشد و در صورت بدحالی او به سرعت داروهای او را برساند.

پرستار بیمار قلبی باید چه کارهایی را انجام دهد:

  •  همراهی بیمار را جهت انجام ورزش های روزانه.
  •  بررسی فشار خون و کلسترول او.
  •   تغدیه سالم بیمار
  •  کنترل وزن بیمار
  •  استرس به بیمار قلبی وارد نشود.
  •  داروها را به موقع مصرف کند.

پرستاری از سالمند پوشکی در منزل

سالمندان پوشکی به علت ناتوانی جسمی توانایی انجام امور شخصی را ندارند و پرستاران باید با نهایت صبر و آرامش با این سالمندان عزیز رفتار کنند. زمانی که سالمند به این شرایط دچار می‌شود احساس اعتماد به نفس خود را از دست داده و خود را شخصی وابسته می‌داند. در نتیجه احساس بدی پیدا می‌کند. پرستاران باید در نهایت احترام و آرامش کارهای آن‌ها را انجام دهند تا احساس راحتی کنند.

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x