خدمات پرستاری سالمندان

خدمات پرستاری سالمندان:امروزه اکثرخانواده ها شخصی مسن در منزل خود دارند که باید از او مراقبت و نگهداری کنند. اما از آنجایی که دغدغه های کاری افراد بسیار زیاد است و توانایی این را ندارند  کل روز را در کنار آنها باشند. به این علت آنها می توانند از شرکت های خدمات پرستار سالمند استخدام کنند. تا از شخص سالمند مراقبت و نگهداری کنید. استخدام پرستاران می تواند به صورت مقطعی، شبانه روزی، روزانه باشد. که با توجه به نیاز شما پرستار متناسب به محل سکونت اعزام می شود. جهت استخدام می توانید با موسسه ی سرای آرامش آریا به شماره 02188343500 تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. تیم آرامش آریا در کوتاهترین زمان به در خواست شما رسیدگی می کند و نیرویی متناسب با نیازهای شما به محل سکونت شما اعزام می کند.

پرستار مناسب و مسئولیت پذیر باد دارای چه ویژگی هایی باشد؟

یکی از ویژگی های پرستارسالمند باید دقیق و منظم بوده و با دقت از بیمار مراقبت کند. مانند: برنامه مشخص جهت میزان و زمان مصرف دارو، نوع و نحوه تزریقات، برنامه جهت ماساژو ورزش ها و تحرکات، انجام و تعویض پانسمان. در انجام امور مانند: مراقبت از زخم دیابت یا بستر محتطاط و حساس باشد. متعهد و وفاداری پرستار در منزل بسیار مهم است. به علت اینکه عدم تعهدو بی نظمی سبب ایجاد عوارض دارویی، زخم بستر یا افزایش درد می شود.

در خدمات پرستاری در منزل همراهی پرستاربا سالمند نیز بسیار مهم است. به علت اینکه رسیدگی به بهداشت روحی و روانی سالمند، مرتب کردن محیط اطراف و تحرکت و جابجایی سالمند نیاز به یک همراه دلسوز و مهربان دارد.

پرستار باید قابل اعتماد باشد که نکته خیلی مهم است. در نتیجه باید جهت پرستاری از فرد مسن در منزل از مراکز معتبر تقاضای پرستار کنید و همچنین از پرستار درخواست کنید مدارک خود را نشان دهد.

تخصص و تجربه پرستار مهم است. در صورتی که پرستار تجربه و مهارت کافی نداشته باشد می تواند عوارص جبران ناپذیری برای شخص داشته باشد.

انواع پرستار در منزل

  • سالمند: افراد مسنی که به علت بالا رفتن سن، توانایی انجام امورشخصی و روزمره خود را ندارند می توانند از خدمات پرستاری در منزل استفاده می کنند.
  • بیمار: بیمارانی که دارای بیماری های خاص و مزمن هستند و هم چنین بیمارانی که پس از عمل نیاز به مراقبت های ویژه ای دارند.
  • کودک: خانواده هایی که درآن مادر و پدر به طور مداوم در منزل نیستند در این صورت نیاز دارند که از فرزندشان در زمان نبود آن ها مراقبت شود می توان از پرستار کمک بگیرند.

 

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x