دستگاه اکسیژن قابل حمل

دستگاه اکسیژن ساز خانگی و بیمارستانی قابل حمل مزایای بسیار زیادی دارد. وسيله ي ساخت اكسيژن منازل و مراكز درماني بر خلاف مخازن ساخت اكسيژن نیازی به ذخيره دوباره اكسيژن و مجدد ندارد. این دستگاه به صورت دائم مي توان از آن بهره برد به اين دلیل كه خود آن مي توان اكسيژن را توليد كند. جابه جایی دستگاه اکسیژن ساز خانگی و بیمارستانی قابل حمل بسيار ساده و آسان مي باشد. در نتیجه از جمله نكات مهمي كه افراد مجبور مي كند آن است كه دستگاه اکسیژن ساز خانگی و بیمارستانی و صنعتی قابل حمل را خريداري كنند. در بازار امروز وسيله هاي بسياري مي باشند اما مي توان گفت كه بیشتر افراد كيفيت خوبی را ندارند.

دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز وسیله ای است بسیار مفید که پس از کپسول های اکسیژن کاربرد های زیادی دارد. یکی از ویژگی های دستگاه اکسیژن ساز دارا بودن یک عدد کمپرسور فشار قوی می باشد. استفاده ی آسان و عدم نیاز به تعمیر و مراقبت های دائمی این دستگاه را محبوب بیمارستان ها، درمانگاه ها و دیگر مراکز پزشکی کرده است. دستگاه اکسیژن ساز می تواند رضایت اکثر افراد را در سراسر دنیا جلب کند. از جمله ویژگی های دستگاه اکسیژن ساز می توان به سیستم هشدار دهنده ی دستگاه در شرایط متفاوت و قطع برق دستگاه، قابلیت تنظیم و تغییر فشار اکسیژن به بالا و پایین و همین طور کاهش غلظت اکسیژن به کمتر از میزان استاندارد و مجهز بودن به هشدارهای دیداری و شنیداری اشاره نمود.

نحوه کار دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز دارای یک پمپ مخصوص است. هوای درون اتاق را به داخل خود هدایت می کند و پس از آن از محفظه های پودر زئولیت رد می کند و پودر زئولیت، اکسیژن 21 درصد را که در هوای وارد شده از گازهای دیگر هوا وجود دارد جدا کرده و به سمت محفظه های دیگر هدایت می کند.  کمپرسور موجود در دستگاه اکسیژن ساز، فشار و درصد اکسیژن را در محفظه ها بالا می برد. و خلوص اکسیژن داخل انها را به عددی نزدیک به 94 درصد و فشار ان را به حدود 230 میلی متر جیوه می رساند.  اکسیژن از داخل محفظه نگهداری به پشت فلومتر دستگاه هدایت می شود و از نازل مخصوص به سمت بینی و دهان شخص مریض روانه می گردد.

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x