دستگاه تزریق سرم در منزل

دستگاه تزریق سرم در منزل

سرم ها انواع متفاوتی دارند. بعضی از آنها جنبه ی بهداشتی دارند و جهت جوان سازی پوست استفاده می شود. جنبه دیگر سرم ها، مصرف دارویی دارند و جهت بهبود و درمان و همچنین تقویت بدن به کار می روند. برای رساندن داروها ، فرآورده های خونی و مایعات نیاز به ابزار خاصی به نام دستگاه تزریق سرم است. اگرشما نیت خرید دستگاه پمپ تزریق سرم برای انجام اقدامات درمانی در خانه را دارید. می توانید بدون خرید این دستگاه ، همه داروهای خود را دریافت کنید به شرط اینکه خدمات تزریق در منزل را به موسسه ی سرای آرامش آریا بسپارید.

پمپ تزریق سرم 

پمپ تزریق سرم یکی از جدیدترین فناوری ها در زمینه کمک رساندن دارو به بدن می باشد. دستگاه تزریق سرم، دستگاه هایی هستند که برای تزریق دقیق و به وقت دارو به بدن بیمار استقاده می شوند. پمپ با استفاده از  میکرو ست ها و ست سرم، تزریق دارو را انجام می دهند.

این دستگاه بیشتر جهت تزریق داروها، مایعات و فرآورده های خونی با حجم زیاد استفاده می شوند و وظیفه ی آن تنظیم و نمایش میزان سرم تزریقی به سیاهرگ بیمار است. به صورت کلی معمولا میزان تزریق آن ها ازحدود چند سی سی تا چندین لیتر است.

نحوه ی عملکرد این پمپ ها به دو دسته ی حجمی و قطره شمار دسته بندی می شود.

دستگاه تزریق سرم پوست

از دستگاه میکرونیدلینگ جهت تزریق انواع سرم ها به پوست استفاده می شود. این دستگاه معمولا دارای 20 سوزن جهت تزریق بهینه سرم های آرایشی به پوست است که می توان از آن جهت رفع اسکار استفاده کرد.

انواع دستگاه پمپ تزریق سرم

در ساز و کار پمپ ها ریزپردازنده برای کنترل میزان سرم خروجی کار گذاشته شده است. مایع یا دارو با حرکت از درون ست تزریق سرم یک بار مصرف عبور می کند و جریان می یابد. این دستگاه در هر مکانی که بخواهید مورد استفاده قرار می گیرد. مانند:منزل، کلینیک ها ،آمبولانس ها ، بیمارستان ها.

موسسه ی سرای آرامش آریا آماده ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در اسرع وقت با بهترین کیفیت به شما عزیزان است.

مزایا و معایب دستگاه پمپ حجمی و قطره شمار

آگاهی از مزایا و معایب هر دو پمپ به این انتخاب کمک می کند .

دستگاه تزریق سرم حجمی

پمپ حجمی دو مزیت دارد 1. دقت بالای تزریق 2. استفاده آسان توسط بیمار،تزریق داروهای قلبی و عروقی ، تزریق به اطفال ، تزریق داروهای شیمی درمانی توصیه می شود. از جمله مهم ترین عیب این دستگاه هزینه بالای استفاده از ست سرم آن می باشد.

دستگاه تزریق قطره شمار 

از جمله مزایای قیمت ارزان نسبت به دستگاه پمپ تزریق سرم حجمی هستند. تنها عیب آن تنظیم دشوار و با دقت است.

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x