فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

تعدادزیادی از بیماران بانوان هستند که نیاز به انجام فیزیوتراپی دارند و آنها تمایل دارند فیزیوتراپیست خود خانم باشد و در کنار او احساس راحتی و آرامش می کنند.سرای آرامش آریا با اعزام فیزیوتراپی در منزل توسط  خانم به محل زندگی شما این اطمینان و آرامش خاطر را به شما عزیزان می دهد که جهت درمان خود  عزیزانتان هیچ نگرانی و دغدغه ای نداشته باشید.و تمام تمرکز و انرژی  خود را روی انجام تمرینات و برنامه های فیزیوتراپی بگذارید. در جلسه اول فیزیوتراپی در منزل توسط خانم، فیزیوتراپ سعی میکند تا با استفاده از تجهیزات الکتریکی و مکانیکی و همچنین حرکات اصلاحی و تمرینی آسیب های ماهیچه ایی، عصبی و یا اسکلتی را به نوعی بازپروری کند. در واقع فیزیوتراپ خانم  سعی میکند تا  در ابتدا مشکل و آسیب را حل کند و در طی جلسات فیزیوتراپی توان فرد را بالا ببرد.

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم به چه صورت است؟

در جلسه اول فیزیوتراپ خانم با معاینه تلاش می کند مشکلات و آسیب هایی که برای فرد اتفاق افتاده است را شناسایی کند و شرح حالی از بیمار می پرسد. بعد از آن با توجه به نوع آسیب های فرد برنامه فیزیوتراپی بیمار را مطرح می کند. برنامه های فیزیوتراپی با فرد بیمار اجرا می کندکه مدت زمان و تعداد جلسات فیزیوتراپی در منزل به نوع و شدت آسیب دیدگی بستگی دارد. حتی ممکن است فیزیوتراپیست از فردبیمار درخواست کند برنامه های تمرینی خود را چندین بار در روز انجام دهد.

شرایط فیزیوتراپی در منزل توسط خانم چیست؟

تلاش کنید مکانی که برای انجام فیزیو تراپی در نظر گرفته اید برای بیمار و هم برای فیزیوتراپیست محیطی امن و با آرامش باشد. محیط باید به گونه ای باشد که فیزیوتراپ به راحتی بتواند حرکت کند. پس باید محیط پاکیزه ،خلوت و نور مناسب داشته باشد.در هنگام انجام  فیزیوتراپی گوشی همراه خود را خاموش و یا در حالت سکوت قرار دهید. تلویزیون را خاموش کنید.اگر در منزل کودک و یا حیوان خانگی دارید در هنگام انجام فیزیوتراپی  از ورود آنها به مکان فیزیوتراپی جلوگیری کنید.

تمرین برنامه های فیزیوتراپی:

تلاش کنید از فیزیوتراپ خود یکسری از تمرینات را آموزش ببینید و در طول روز آن ها را انجام دهید تا بهبودی سرعت بیشتری بگیرد.

خدمت فیزیوتراپی در منزل توسط خانم شامل چه چیزهایی است؟

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم شامل همه ی بیمارانی است که دارای اختلال در دستگاههای عصبی، ماهیچه ایی و عضلانی خود هستند. افرادی که دچار صدمه در ناحیه ستون فقرات هستد هم می توانند در منزل از خدمات فیزیوتراپی  بهره ببرند.و افراد بیماری  که دارای ضایعات عصبی و نخاعی هستند،نیز می توانند از این خدمات در منزل خود استفاده کنند.

 

 

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x