مراقبت از بیمار بدحال در منزل

هدف خدمات درمانی در منزل کمک به اشخاص جهت بهبود و درمان او و هم چنین زندگی سالم تر میباشد. جهت افزایش خدمات و جلوگیری از بستری شدن در مراکز درمانی. امکان دارد پزشکان بیماران را جهت خدمات مراقبت های پزشکی به منزل ارجاع دهند.

مراقبت های درمانی در منزل

احترام به شخصیت بیمار در مراقبت های مراکز درمانی به عوامل متفاوتی بستگی دارد. نگهداری در منزل نقش بسزایی  در روند بهبود و درمان بیمارتاثیر دارد. در مراکز درمانی پرستاران و یا پزشکان امکان دارد  در مقدار دریافت آنتی بیوتیک بیمار در فواصل درمانی نقش داشته باشند. با این وجود در منزل توصیه می شود یک برنامه منظم  جهت دارو دادن به بیماروجود داشته باشد. بیماران بعضی اوقات تصمیم می گیرند که برخلاف تجویز و دستور پزشک عمل کنند. و این تصمیم  باعث می شود بهترین تلاش های پزشک منجر به نتایج خوبی نشود.

 مراقبت های بهداشتی در خانه و بیمارستان

علاوه بر انتخاب های آگاهانه که توسط بیماران آگاه و توانمند در مورد مراقبت از آنها انجام می شود.

ویژگی مراقبت های بهداشتی در منزل

پزشکان مراقبت های بهداشتی منزل منابعی جهت بررسی و بهبود خطرات ایمنی بیمار در منزل بیمار ندارند. به عنوان مثال: افتادن زمین بیمار هم در خانه و هم در بیمارستان اتفاق می افتد و بعضی از کارها با هدف جلوگیری از زمین خوردن در هر دو مورد به یک اندازه قابل اجرا هستند. این مسئله شامل تجزیه و تحلیل شواهد مربوط به افزایش ایمنی بیمار و کیفیت مراقبت های بهداشتی بیمار در رابطه با مشکلاتی است که اغلب در نگهداری درمنزل مشاهده می شود.

مدیریت دارو
جلوگیری از افتادن فرد
محیط کار پرستار
نتایج عملکردی و کیفیت زندگی
انجام پانسمان و تزریقات

نکاتی که در مراقبت از بیمار بدحال باید در نظر گرفت:

پرستار باید باهوش باشد و مشکلات دارویی را در محیط های بهداشتی منزل  شناسایی کنند. فناوری جهت بهبود ارتباط با بیماران، ارائه اطلاعات دقیق به بیماران، آموزش به آنها درباره داروهایشان و نظارت بر رژیم های دارویی و غذایی را فراهم می کند. توجه به بیماران در معرض خطر بیشترین تأثیر را دارد.

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x