مزایای دستگاه اکسیژن ساز

استفاده از دستگاه اکسیژن ساز جهت اشخاص که مدت بستری آنها به پایان رسیده اما همچنان به اکسیژن خالص نیاز دارند بسیار مفید است. این کار به بیمار کمک می‌کند در محیط خانه خود از دلگرمی اعضای خانواده بهره مند شده و زودتر بهبود کامل را تجربه کند. هم چنین دستگاه اکسیژن ساز اکسیژن باکیفیت و رایگان را در اختیار بیمار قرار می‌دهد و به علت عدم نیاز به شارژ مجدد، بسیار مقرون به صرفه است. از جمله مزایای این دستگاه عبارت است از:

  • تولید اکسیژن به صورت مداوم و در هر زمان
  • توانایی کنترل رطوبت یا خشکی در اکسیژن تولید شده
  • ایجاد اکسیژن استریل و بدون روش فیلترینگ ضد باکتری
  • کاهش خطر مبتلا شدن به عفونت‌های تنفسی
  • عدم خطر انفجار در سیلندر اکسیژن
  • قابلیت شارژ در دستگاه‌های اکسیژن ساز همراه

شما عزیزان می‌توانید جهت بهره مندی کامل از دستگاه اکسیژن ساز، با سرای آرامش آریا در تماس باشید و با ارزان‌ترین قیمت اقدام به اجاره دستگاه اکسیژن ساز کنید. کمبود اکسیژن می تواند شرایط نامساعدی جهت زندگی بسیاری از اشخاص دارای مشکلات تنفسی ایجاد کند. تولید اکسیژن توسط دستگاه و استفاده از آن توسط کاربر سبب می شود تا نیاز درمانی جهت مدت زمان بیماری و پس از آن برطرف شود.

تنظیم و تصفیه گردش خون

کاهش بیماریهای قلبی و عروقی

پیشگیری از افزایش فشار خون

تنظیم اکسیژن خون

برطرف کردن نیاز اکسیژن در بیماران تنفسی و دارای آسم

خون رسانی به بافت های بدن

کمک به عملکرد بهتر ریه در بیماران تنفسی

خون رسانی به پوست

تاثیر در درمان بیماریهای پوستی

افزایش عملکرد مغز و حافظه

دستگاه اکسیژن ساز یا کپسول اکسیژن

یکی دیگر از تجهیزات قابل استفاده جهت بیماران تنفسی کپسول اکسیژن است. کپسول های اکسیژن در ظرفیت های مختلف وجود دارند که با توجه به نیاز بیمار در طول شبانه روز و نوع استفاده که ثابت یا قابل حمل باشد دسته بندی می شود. اما یکی از معایب کپسول اکسیژن محدودیت استفاده و نیاز به شارژ مجدد آن است. به همین علت استفاده از دستگاه اکسیژن ساز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x