مزیت های پرستار بیمار در منزل

در جامعه امروزی معمولا به علت مشغله های کاری و شخصی رسیدگی به دیگر مسائل بسیار دشوار است. در صورتی که عزیزتان بیمار است ونیاز به رسیدگی در منزل دارد. شما می توانید پرستار بیمار در منزل استخدام کنید و خیالتان از بابت این مسئله آسوده شود. از جمله مزیت های استخدام پرستار بیمار عبارت است از:

آرامش بیشتر بیماران

محیط مراکز درمانی و بیمارستان در اکثر بیماران سبب استرس و احساس ناخوشایندی است. اما محیط منزل برای بیمار پر از آسایش و آرامش است. حضور در کنار اعضای خانواده و زندگی در کنار عزیزان برای  بیماران و سالمندان بسیار روحیه بخش است. اشخاص امید بیشتری جهت درمان و بهبودی خواهند داشت.

خالی شدن تخت بیمارستان

با ترخیص بیمار از مراکز درمانی و یا بیمارستان، یک تخت خالی می شود. و در اختیار بیمارانی که نیاز بیشتری به نگهداری و مراقبت در مراکز درمانی دارند قرار می‌گیرد. با توجه به کمبود تخت‌های بیمارستانی و شلوغی بیمارستان‌ها این یک کار بسیار مناسب جهت مراقبت و نگهداری از بیماران در خانه به حساب می آید. سرعت درمان و بهبود بیماری هنگامی که شخص در خانه نگهداری می‌شود، بسیار بیشتر از زمانی است که شخص بیمار دوران درمان خود را در بیمارستان می گذارنند.

مراقبت های تخصصی

انواع بیماری‌ها به صورت مزمن و حاد وجود دارند. که اشخاص را درگیر کرده و در این زمان این اشخاص نیاز به مراقبت و نگهداری‌ ویژه دارند. انجام تزریقات و مصرف دارو‌ها و انجام  پانسمان جزو موراد تخصصی است که به صورت معمول خانواده‌ها در صورت نداشتن تجربه وتخصص کافی نمی‌توانند این کارها را انجام بدهند.

بهبود وضعیت اعضای خانواده از نظر وقت و هزینه

هنگامی که فرد در بیمارستان بستری می شود. اعضای خانواده نیز به عنوان همراه بیمار درگیر نگهداری و مراقبت از بیمار خواهند بود. در نتیجه زمان و هزینه زیادی را جهت رفت و آمد متحمل خواهند شد. اما حضور پرستار در منزل کلیه این مشکلات را برطرف خواهد کرد. اشخاصی که در مراکز درمانی، بیمار بستری شده دارند دچار مشکلات فراوانی هستند. همراهی بیمار در محیط بیمارستان‌ها به علت اینکه امکانات رفاهی خاصی در آن‌ها در اختیار همراه بیمار قرار نمی‌گیرد، بسیار سخت و دشوار است. البته هزینه‌های بسیار بالاتری نیز نسبت به استخدام پرستار خصوصی در منزل دارد.

کیفیت بالاتر خدمات پرستاری

خدمات پرستاری در منزل به علت اینکه متناسب با شرایط یک بیمار برنامه‌ریزی می‌شود، از دقت و کیفیت بالاتری برخوردار است.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x