اگر شرایط مراجعه به مراکز درمانی را ندارید ؟ و نیاز به یک پزشک یا متخصص دارید؟ از هزینه های نگهدار در بیمارستان اطلاع دارید؟ می توانید از پزشک در منزل استفاده کنید.

اعزام پزشک به منزل راه حلی قطعی برای شما است.

هزینه ویزیت پزشک در منزل

این نکته را باید در نظر گرفت که هزینه های بیمارستان و مراکز درمانی خیلی بیشتر از هزینه اعزام پزشک در منزل است . هم چنین هزینه رفت و آمد هم مورد  توجه است. در شهرهای بزرگ مانند تهران باید ترافیک و آلودگی هوا تاثیر به سزایی بر روحیه فرد بیمار می گذارد .

هزینه پزشک در منزل  به نوع بیماری و روند درمان شخص می تواند متفاوت باشد.

تمامی مشکلات زمان بندی و جسمانی فرد بیماری  توسط ویزیت پزشک در منزل برطرف می شود. توسط پزشک نیز در خانه انجام می شود.همچنین اکثریت مراکز درمانی و بیمارستان ها مسیر مناسبی برای رفت و آمد بیماران کم توان طراحی نشده اند می توان این مشکل را با اعزام پزشک به منزل حل کرد.

در چه مواقعی به پزشک در منزل احتیاج داریم؟

  • تشخیص و بررسی بیماری های عمومی : بیماری هایی مانند سرماخوردگی،فشارخون و … . در صورتیکه فرد بیمار توانایی رفتن به مراکز درمانی نداشته باشد می توان ازاعزام پزشک به منزل استفاده کنید.

  • مشکلات ارتوپدی: افراد بیماری که دچار شکستگی ،آرتروز یا در مفاصل هستند حرکت کردن و رفت و آمد به مراکز درمانی برای آنها بسیار سخت و دشوار است. اعزام پزشک و متخصص به منزل برای ویزیت می توان به این افراد کمک کند.

  • بیماران دیابتی: افرادی که مبتلا به این بیماری هستند. دائما باید قندخون و فشار خون آنها کنترل شود و تحت نظر پزشک متخصص باشند. پزشک در منزل می تواند  با کنترل قندخون و مشاوره دارو و تغذیه به فرد بیمار کمک کند.

  • پزشک سالمندان: اعزام پزشک به منزل برای سالمندان که باید تحت نظر پزشک باشند و ونیاز به رسیدگی و مراقبت دارند سبب می شود که فرد سالمند احساس رضایت بیشتری در کنار خانواده کند.

اعزام پزشک در همه ی مناطق تهران

در هر منطقه از تهران که زندگی می کنید و توانایی رفتن به مراکز درمانی وبیمارستان را ندارید هم چنین اگر تحمل رفت وآمد و مسائل ترافیکی را ندارید می توانید از خدمات سرای آریا برای اعزام پزشک ، پرستاری در منزل خود استفاده کنید .تا بدون نگرانی با اعزام پزشک در منزل، روند درمانی بیماران عزیز خود را در منزل پیگیری کنید.

درخواست پزشک در منزل به چه صورت است ؟

هر وقتی که احتیاج به پزشک در منزل داشتید. می توانید از طریق تماس تلفنی با سرای آرامش آریا از خدمات اعزام پزشک در منزل استفاده کنید. سرای آرامش آریا با مشاوره مناسب در اسرع وقت پزشک و پرستار خود را به منطقه مورد نظر شما اعزام می کند.اطلاعاتی که باید به کارشناسان بدهیم از جمله: سن و علائم بیمار و سابقه بیماری فرد هم چنین داروهایی که فردمصرف می کند و علائمی که که دارد.

 

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x