هزینه همراه بیمار در بیمارستان

هزینه همراه بیمار در بیمارستان

حقوق همراه بیمار در بیمارستان به وسیله ی وزارت بهداشت مشخص می ‌شود. اما این حقوق ها با توجه به وضعیت و نیاز های بیمار و خانواده او متفاوت است. مهمترین عوامل اثر بخش بر دستمزد همراه بیمار در بیمارستان را بیان می کنیم.

ساعات کاری

از جمله عوامل موثر بر دستمزد همراه بیمار در بیمارستان بازه زمانی است که همراه بیمار باید عزیز بیمار شما را در بیمارستان همراهی کند. مثلا بعضی از خانواده ها برای چندین ساعت در روز به همراه بیمار نیاز دارند. بعضی دیگر نیز به صورت شبانه روز نیاز دارند تا همراه بیمار بیمارشان را در بیمارستان نگهداری کند. در نتیجه حقوق همراه بیمار با توجه به مدت زمانی که عزیز شما را در بیمارستان همراهی می کند مختلف است.

نوع درخواست و  نیاز متقاضی

یکی دیگر از عوامل  تاثیر گذار بر میزان دستمزد همراه بیمار در بیمارستان وضعیت بیمار، بیماری و نوع و نحوه نگهداری است. که باید همراه بیمار ارائه دهد. منظور از نوع مراقبت و نگهداری یعنی اینکه آیا بیمار به مراقبت تخصصی نیاز دارد یا نه یک مراقبت ساده و همراه بیمار فقط باید هم صحبت بیمار باشد.

خدمات مورد نیاز با توجه به شرایط بیمار

از جمله عوامل موثر بر هزینه همراه بیمار در بیمارستان خدماتی است که باید به بیمار ارائه شود. این خدمات عبارت است از:

  • آیا بیمار شما برای مصرف دارو و خوردن غذا نیاز به کمک دارد.
  • بیمار شما به علت مشکلات حرکتی و یا ناتوانی جسمانی نیاز به لگن و یا پوشک دارند یا می تواند با کمک همراه بلند شود و راه برود.
  • این موضوع که بیمار شما جهت تعویض لباس و استحمام نیاز به کمک دارد.

همانگونه که گفتیم هزینه همراه بیمار در بیمارستان به نوع درخواست و خدمات مورد نیاز شما و بیمار بستگی دارد. پس پیشنهاد می کنیم قبل از استخدام همراه بیمار وضعیت او را بپرسید و همچنین او را در جریان نیاز های بیمارتان قرار دهید که بعدا با مشکلی رو به رو نشوید.

فاصله بیمارستان تا محل سکونت همراه بیمار

مسافت بین بیمارستان و همراه بیمار تاثیر بسزایی بر دستمزد همراه دارد. هرچه بیمارستان دور تر از محل سکونت همراه بیمار باشد درنتیجه هزینه رفت و آمد نیز سنگین تر می شود.

جهت استخدام همراه بیمار در بیمارستان می توانید باموسسه ی سرای آرامش آریا در هر ساعت از شبانه روز با شماره 02188343500تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. تیم ما در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی می کنند.

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x