هزینه پرستار سالمند در منزل

اکثر سالمندان و خانواده های این عزیزان تمایل دارند به جای نگهداری سالمندان در مراکز درمانی و خانه سالمندان در منزل خود مراقبت و نگهداری شوند.بسیاری ازسالمندان با توجه به وضعیت روحی و روانی و جسمانی  که دارند.  احتیاج به مراقبت پزشکی دارند در این شرایط فرد سالمند نیاز به پرستار سالمند دارندگاهی اوقات امان دارد سالمند مشکل خاصی نداشته باشد. اما برای انجام امور منزل نیاز به کمک داشته باشد که می توان برای کمک به این فرد پرستار سالمند استخدام کرد. شما می توانید برای استخدام پرستار سالمند مقاله روشهای گزینش بهترین پرستار سالمند را مطالعه کنید.

هزینه پرستار سالمند

نرخ قیمت‌ پرستار سالمند به عوامل متفاوتی بستگی دارد که به آن ها اشاره می کنیم.

از جمله این عوامل عبارتند از:

بیمارهای سالمند:هزینه های مراقبت از سالمند مبتلا به بیماری خاص و یا شرایط سخت با سالمندی که فقط نیاز به یک همدم و هم زبان دارد کاملا متفاوت است. به علت اینکه پرستار باید مهارت های کافی پزشکی و درمانی مانند: تزریقات، اندازه گیری فشار خون، مصرف داروها و… را داشته باشد.

مدت زمان مراقبت و نگهداری از سالمند:اگر فرد سالمند نیاز به مراقبت روزانه (روزی8ساعت ) یا نیاز به پرستار شبانه(12ساعت شب یا روز) و یا اگر نیاز به پرستار به صورت شبانه روزی(24ساعت شبانه روزی) داشته باشد بر روی هزینه های پرستار تاثیر می گذارد.

مشکلات تحرکی سالمند: یکی دیگر ازعواملی که روی هزینه ی پرستار سالمند تاثیر می گذارد ناتوانی در تحرک است. اگر سالمند در رختخواب باشد و توانایی نشستن و برخواستن نداشته باشد یا سالمند برای حرکت  نیاز به کمک داشته باشد و از ویلچر یا واکر استفاده کند. و کارهای شخصی خود را نتواند انجام دهد بر روی هزینه های پرستار سالمند تاثیر می گذارد.

انجام کارهای منزل: وظایف خانه داری از جمله: نظافت منزل،خرید موادغذایی، پخت و پز و… بر قیمت پرستار سالمند تاثیر می گذارد هر چقدر که این امور بیشتر و سنگین تر شود قیمت پرستار نیز افزایش می یابد.حتی اگر فردی دیگر هم در منزل سالمند حضور داشته باشد و پرستار لازم باشد. کارهایی برای او نیز انجام بدهد روی قیمت تاثیر می گذارد.

موقعیت مکانی سالمند: موقعیت جغرافیایی پرستار و سالمند بر روی هزینه ها تاثیر می گذارد.هر چقدر مسافت طولانی تر باشد افزایش هزینه نیز بیشتر می شود.

پرستار سالمند ارزان

یکی از عوامل مهم تعیین دستمزد پرستارسالمند میزان تجربه و مهارت پرستار است. بدون شک فردی که زمان زیادی را برای به دست آوردن اطلاعات و اطلاعات لازم در برای مراقبت و نگهداری از سالمندان کرده است. مهارت بیشتری دارد و در ازای آن اتظار حقوق دارد. امروزه افراد زیادی  به علت مشکلات مالی و کسب درآمد، پرستاری از سالمندان، را با کمترین میزان حقوق تقبل می کنند.

هنگامی که فرد به دنبای پرستار ارزان باشدهیچ وقت نباید انتظار یک فرد حرفه ای باشد زیرا ممکن است آموزش کافی ندیده باشد و تجربه کافی نداشته باشد که این موضوع می تواند عواقب جبران ناپذیری برای سالمند داشته باشد.

برای استخدام پرستار سالمند و اطلاع دقیق از هزینه های آن می تواند با مجموعه سرای آرامش آریا به شماره021-88343500در تماس باشید.

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x