همراه بیمار در بیمارستان

همراه بیمار در بیمارستان​: شخص بیمار در بیمارستان نیاز به همراه و مراقبت‌های ویژه دارد. که به علت کثرت در بیماران و کمبود پرستار در بیمارستان معمولا این نیاز برآورده نمی‌شود. پس در این هنگام حضور همراه بیمار در بیمارستان ضروری است.

حضور همراه بیمار در بیمارستان جهت کنترل وضعیت بیمار و بررسی روند درمان وبهبود بیمار با توجه به مهارت وتخصص فرد بسیار موثر است. همچنین همراه بیمار بسیار می تواند در شرایط حساس و اورژانسی به بیمار کمک کند. و باعث ایجاد احساس آرامش وآسایش بیشتر در شخص و خانواده وی می‌شود.

چنانچه عزیز شما بیمار است و در بیمارستان یا اورژانس بستری شده است. در صورتی که به مراقبت‌های پزشکی و پرستاری دارد. اما شما به علت دغدغه های کاری و کمبود وقت یا حتی نداشتن مهارت وتجربه کافی توانایی مراقبت از شخص بیمار را ندارید. می توانید با سرای آرامش آریا در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید و در خواست خود را ثبت کنید. تیم ما در اسرع به درخواست شما رسیدگی می کنند و با توجه به نیاز شما عزیزان فردی باتجربه و متخصص را به بیمارستان یا مراکز درمانی اعزام می کنند. از جمله خدمات دیگر سرای آرامش آریا پرستار بیمار در منزل،پرستار سالمند،همرا بیمار،خدمات فیزیوتراپی در منزل ، تزریقات و پانسمان در منزل و… است.

همراه بیماران اشخاصی حرفه ای و اموزش دیده هستند. و به بیمار شما در انجام امور شخصی و روزمره مانند: استحمام کردن ، غذا خوردن،دستشویی رفتن، تعویض لباس و.. کمک می کنند.  هم چنین در شرایط اضطراری بیمار شما وضعیت را به موقع به اورژانس و شما گزارش می دهند. پس شما می توانید بدون هیچ دغدغه و ناراحتی مراقبت از بیمار خود را به ما بسپارید.

برخی از ویژگی همراه بیمار در بیمارستان عبارت است از:

دارای سابقه کاری بالا

اطلاعات و دانش کافی

رسیدگی به وضعیت جسمی و روحی روانی بیمار

همراهی بیمار در تمامی روند بهبود و درمان

استخدام همراه بیماردر بیمارستان

با استفاده از خدمات همراه بیمار در بیمارستان شما عزیزان دیگر نگران این موضوع نباشید. که به چه صورت زمان خود را بین همراهی بیمار  و شغل و زندگی شخصی خود تقسیم کنید. همراه بیمار شخصی است که از  بیمار شما در بیمارستان ویا مراکز درمانی مراقبت ونگهداری می کند. اکثر همراهان بیمار اشخاصی تعلیم دیده هستند و دارای اطلاعات کافی در مورد پرستاری از بیمار و مسائل پزشکی دارند. می توانند از سلامت و جان عزیز بیمار شما حفاظت کنند.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x