ویزیت در منزل در تهران

دیگر نگران این موضوع نباشید که آیا وقت کافی برای همراهی عزیزان خود تا مراکز درمانی دارید؟!یا چگونه بیمارانی که وضعیت مناسبی برای جابه جایی ندارند به مطب پزشک یا مراکز درمانی بروند؟! اگر مشغله های زندگی در شهر بزرگ فرصت رسیدگی به عزیزانتان را نمی دهد.شما می توانید از خدمات ویزیت در منزل در تهران استفاده کنید.دکتر متخصص در کوتاه ترین زمان برای ارائه خدمات در محل زندگی شما حاضر می شود.

ویزیت در منزل

از جمله خدمات پزشکی ویزیت در منزل در تهران است که توسط پزشک های عمومی و یا خصوصی ارائه می شود.

ویزیت در منزل توسط پزشک عمومی

پزشک عمومی شرایط پزشکی و مسائل عادی  را درمان می کند. اغلب افرادی که احساس بیماری می کنند اول به پزشک عمومی مراجعه می کنند. این دسته از پزشکان مشکلات پزشکی رایج را درمان می کنند، معاینات عادی را انجام می دهند و چنانچه که نیاز به معاینه متخصص بودف بیمار را به متخصصین مربوطه ارجاع می دهند.

ویزیت در منزل توسط پزشک متخصص

پزشکان متخصص تمامی تحصیلات تکمیلی را در زمینه ویژه ای از پزشکی گذرانده است. از جمله انواع پزشک  می توان به متخصص داخلی ، متخصص قلب و عروق و متخصص ارتوپد و…اشاره کرد.در صورتی که احساس می کنید خود و یا عزیزانتان باید توسط پزشکان متخصص ویزیت شوید می توانید با موسسه سرای آرامش آریا در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل کنید و در اسرع وقت پزشک متخصص به محل سکونت شما اعزام می شود وبهترین خدمات را در کمترین زمان و سختی  به شما ارائه می شود.

انجام آزمایشات در منزل

همه ی افراد در طول زندگی خود سالیانه باید برای سلامتی خود آزمایش هایی برای چکاپ خود دهند اما به دلیل مشغله های روزمره زندگی  وقت کافی برای انجام این آزمایشات را ندارند و ممکن است تا زمانی که بیماری برایشان به وجود آید به آزمایشگاه و پزشک مراجعه نکنند. گاهی اوقات عزیزان ما به علت مشکلات جسمانی و یا کهولت سن توانایی مراجعه به مراکز جهت انجام آزمایشات را ندارند. در این صورت استفاده از خدمات آزمایش در منزل بهترین راه حل است. سرای آرامش آریا کلیه ی خدمات آزمایش در منزل را برای شما عزیزان  در اسرع وقت انجام می دهد فقط کافی با ما تماس بگیرید.

از جمله آزمایشاتی که توسط کارشناسان مجرب در منزل انجام می شود.

عبارتند از:

قند خون

چربی خون

تیروئید

مدفوع

پاپ اسمیر

روماتیسم

ایدز

اچ پی وی

هپاتیت

بررسی عملکرد کبد

بررسی عملکرد کلیه

تست آنتی بادی

آزمایش ژنتیک

سرطان خون

تست بارداری و بیبی چک

انجام فیزیوتراپی در منزل

اگر بیماری دارید که به علت کهولت سن و یا مشکلات جسمانی دارد که نیاز به انجام فیزیوتراپی دارد و شما عزیزان زمان و توان کافی جهت جابه جایی این عزیزان ندارید می توانید از خدمات فیزیوتراپی در منزل استفاده کنید.

از انواع فیزیوترارپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فیزیوترارپی زانو
  • فیزیوترارپی مچ پا
  • فیزیوترارپی دست
  • فیزیوترارپی کمر
  • فیزیوترارپی سکته مغزی
  • فیزیوترارپی قلبی ریوی
  • فیزیوترارپی سالمندن

خدمات آمبولانس خصوصی 

جابجایی و انتقال بیمارانی که شرایط خوبی ندارند بسیار خطرناک است و درصورت کوچکترین سهل انگاری امکان دارد شرایط بیمار از آنچه که هست بدتر شودو نیاز به تجهیزات و امکانت کافی دارد.خدمات آمبولانس خصوصی یکی از خدمات سرای آرامش آریا است که شما در صورت نیاز در هر ساعت از شبانه روز می توانید با ما در تماس باشید.

سرای آرامش آریا ارائه دهنده تمامی خدمات پزشکی در منزلاست شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی بیماران خود را به ما بسپارید. از جمله خدما ما پرستار سالمند،درمان بیمار در منزل،اعزام پزشک در منزل و… است که در اسرع وقت به شما عزیزان ارائه می شود.

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x