پانسمان در تهرانپارس

پانسمان در تهرانپارس

شاید تصور کنید که پانسمان زخم کار آسانی به نظر می رسد اما چنانچه که توسط شخصی که تخصص و تجربه کافی نداشته باشد. می تواند عوارضی برای فرد ایجاد شود. از جمله این عوارض  کاهش در روند درمان و یا عفونت است اگر دغدغه های زندگی و کار شما فرصت رفتن به مراکز درمانی و کلینیک هارا به شما نمی دهد. می توانید از خدمات موسسه ی سرای آرامش آریا استفاده کنیدو درخواست خود برای انجام پانسمان در منزل در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. تیم ما در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی می کنند و فردی متخصص و با تجربه را به محل سکونت شما عزیزان اعزام می کنند.

تعویض پانسمان

زخم هایی که بر روی بدن به وجود می آید به محافظت و تمیز کردن نیاز دارند تا زودتر بهبود یابند. در صورت مراقبت نکردن از زخم ها می تواند عوارض زیادی برای بیمار داشته باشد. پانسمان به معنی تمیز کردن و مراقبت زخم از زخم است. انجام پانسمان باید به صورت منظم و در زمان تعیین شده انجام شود. عدم دسترسی به پرستار و پرشک و تعطیلی در تمام ساعات ممکن است باعث به بوجود آمدن نگرانی هایی بشود.

پانسمان در منزل

در مواقعی که امکان خروج از منزل و رفتن به کلینیک و بیمارستان جهت انجام و یا تعویض پانسمان را ندارید. می توانید از خدمات پانسمان در منزل استفاده کنید.انجام این خدمات می تواند بسیار به شما عزیزان برای رفع این مشکل کمک کند.

انواع پانسمان

زخم ها امکان دارد به علت های متفاوت ایجاد شوند:

پانسمان سوختگی

زخم های سوختگی به چهار دسته تقسیم بندی می شوند. که سوختگی درجه چهار شدید ترین نوع آن است. زخم های ناشی از سوختگی هرکدام با توجه به شدت، در انواع متفاوتی پانسمان می شوند. انجام پانسمان های سوختگی حتما باید توسط پرستاران مجرب و متخصص که با انواع سوختگی آشنایی دارند انجام شود.

پانسمان زخم جراحی

بعد از جراحی با توجه به نوع جراحی زخمی بر بدن به وجود می آید که بسته به نوع جراحی باید با روش مناسب پانسمان شود.

پانسمان زخم باز

زخم های باز به چند دسته تقسیم بندی می شوند از جمله: بریدگی، ساییدگی، و سوراخ شدگی و جداشدگی قرار می گیرند که هر کدام از زخم ها را با توجه به منشا آن به شیوه مناسب پانسمان نمود.

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x