پرستاری از کودک سندروم داون در منزل

پرستاری از کودک سندروم داون در منزل

هنگامی که کودک شما سندرم داون دارد ، یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که تا آنجا که می توانید در مورد آن مطالعه کنید و یاد بگیرید. به همین لحاظ ، می توانید با والدین دیگری که بچه های اشخاصی که سندروم دان دارند صحبت کنید تا بتوانید نکاتی را بیاموزید و بدانید چه چیزی در انتظار شماست. همزمان با رشد فرزندتان ، می توانید با پزشکان ، درمانگران متخصصان کار کنید. همچنین این کار می تواند به شما کمک کند تا بدانید روزانه چه کاری می توانید انجام دهید. کارهایی که نه تنها جهت حمایت از کودک ، بلکه جهت مراقبت از خودتان مفید باشند.

چگونه خود را پشتیبانی کنید

کلیه ی خانواده ها شادی ها و لذت های خود، استرس و چالش های خود را دارند. اما هنگامی که شما یک فرزند با سندروم داون دارید، همه چیز کمی دشوار تر به نظر می رسد. هم چنین مدرسه، ورزش ها و شغل ها به طور معمول با ویزیت های اضافی که با پزشکان و تراپیست ها دارید مخلوط می شود و هزینه ی سرسام آوری برای شما به ارمغان می آورد.

جهت پرستاری از کودک سندرم دان در منزل در تهران می توانید:

سیستم پشتیبانی بسازید

دوستان خود و فامیلتان را دعوت کنید تا در مراقبت و پرستاری به شما کمک کنند . آن ها می توانند به شما اجازه دهند که زمان کوچکی برای خود داشته باشید تا پیاده روی کنید ، کتاب بخوانید ، یا حتی وقت کوتاهی  را برای تنهایی با خود داشته باشید. یک زمان استراحت می تواند به شما کمک کند تا والدین بهتری باشید .

درباره مشکلات خود حرف بزنید

مردم می خواهند به شما کمک کنند ، اما به طور معمول نمی دانند که چگونه این کار را انجام دهند .

نگهداری از کودک مبتلا به سندروم داون

  • لیستی از چیزهایی که نیاز دارید تهیه کنید

بار دیگر که شخصی به شما می گوید: آیا به کمک من نیاز داری شما آماده هستید تا نیازهای خود را با اطرافیانتان درمیان بگذارید.

  • با دوستان خود وقت بگذارید

این موضوع یعنی در زمان هایی که کودکتان خوابیده است و یا مشغول بازی می باشد، بتوانید وقتی را صرف ریکاوری انرژی خود کنید.

  • به خودتان سخت نگیرید

هر فردی به یک زمان استراحت نیاز دارد. حتی باید در مورد دیدن و کمک گرفتن از یک مشاور فکر کنید.

  • از سلامتی خود مراقبت کنید

هنگامی که احساس نامطلوب دارید؛ ورزش کردن و مصرف مواد غذایی با کیفیت و مناسب خوردن می تواند به شما در آرام شدن و دور شدن از دغدغه های فکریتان کمک کند. تلاش کنید که یک برنامه بسازید و تا آنجا که می توانید به آن مقید باشید.

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x