پرستاری برای بیماران با بیماری های مزمن

پرستاری برای بیماران با بیماری های مزمن

خدمات پرستاری در منزل و حضور اعضای خانواده و دلسوزی بیشتری نسبت به بیمار، شرایط حساسی برای بیمار و خانواده آنها به وجود می آورد. در صورت نیاز به پرستار در منزل می توانید با سرای آرامش آریا تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت به در خواست شما عزیزان رسیدگی می کنند و فردی ماهر و متخصص را به محل سکونت شما عزیزان اعزام می کنند.

پرستار بیمار

هدف اصلی خدمات پرستاری درمان بیماری یا جراحت است. خدمات پرستاری به طور معمول شامل مراقبت از زخم درمورد زخمهای بستر یا زخمهای جراحی ، انجام تزریق داخل وریدی ، تزریقات و پانسمان، شیوه های توانبخشی و فیزیوتراپی و برسی شرایط بیماری است.

واکسیناسیون:

انجام  خدمات درمنزل شامل واکسیناسیون آنفولانزا، حصبه، ذات الریه، هپاتیت و ..می شود. این خدمات توسط پرستاران مجرب در خانه ارائه می شود.

مراقبت های بعد از جراحی:

مراقبت های بعد از جراحی نکته حائز اهمیت است و همه چیز را باید کنترل کرد از درد، تغذیه، وضعیت تنفسی و… .

قرار دادن سوند ادراری:

انجام سوند، برداشتن سوند یا شستشوی مثانه از جمله این خدمات است.

پانسمان زخم:

پرستاران در مدیریت انواع متفاوتی از زخمهای جراحی بعد از عمل، زخم های عفونی و زخم های بستر مجرب هستند و بر این اساس جهت تسریع در بهبودی بیمار خدمات مراقبت از زخم مناسبی به بیمار ارائه می دهند.

کنترل اکسیژن:

تجویز اکسیژن در بیماری های حاد و مزمن مانند: تروما، خونریزی، شوک، تنگی نفس، بیماری ریوی و … مورد نیاز است.

تزریقات:

می توانید انجام کارهای جزئی مانند: تزریق معمولی یا داخل وریدی را در منزل تجربه کنید. ما می تانید با سرای آرامش آریا تماس بگیرید کارشناسان ما فردی متخصص و ماهر را به محل سکونت شما عزیزان اعزام می کنند.

 

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x