پرستاری بیماران مزمن در منزل

در اکثر موارد بیمارانی هستند که با توجه به علت های متفاوت نمی توانند جهت درمان بیماری و مشکلات خاصشان به مراکز درمانی و بیمارستان بروند. یا گاهی اوقات ماندن در مراکز درمانی حس خوبی ندارند. این افراد می توانند از خدمات پرستاری در منزل استفاده کنند. آنها می توانند درمان را درمنزل ادامه دهند تا با مشکلات کمتری مواجه شوند.

پرستاری کار بسیار مهم و با ارزشی است. تنها اشخاصی برای این شغل مهم می توانند اقدام کنند که دارای تجربه و تخصص لازم در زمینه پرستاری را داشته باشند.

اشخاصی که جهت نگهداری و مراقبت از سالمند خود نیاز به دریافت خدمات پرستاری در منزل دارند. می توانند با شرکت سرای آرامش آریا در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرید. درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در کوتاهترین زمان  به درخواست شما رسیدگی می کنند و پرستار را متناسب با نیاز شما به محل سکونت شما اعزام می کنند. بیشتر سالمندان به علت کهولت سن، مبتلا به بیماری های خاصی مانند: آلزایمر یا ناتوانی های حرکتی هستند. و نیاز به پرستاری دارند که وضعیت سلامتی بیمار را بررسی کند و از لحاظ روحی روانی به سالمندان آرامش بدهد.

پرستاری از بیمار در منزل برای بیمارن مزمن

موسسات ارائه دهنده خدمات پرستاری به بیماران باید به وضعیت بیمار دقت داشته و به این اشخاص کمک بسیاری می کنند تا از این طریق بتوانند بیماران بیشتری را درمان کنند.

اشخاص زیادی هستند که به علت مشکلات و سکته های مغزی و هم چنین بیماری های خاص دیگر، بازه زمانی زیادی را در اتاق ICU بستری می شوند.در مدت چند ماهی که از بستری شدن آنها می گذرد این اشخاص نیاز به مراقبت های ویژه دارند.  اعضای خانواده این بیماران در این مدت باید به صورت منظم در بیمارستان حضور یافته و وضعیت بیمار خود را بررسی کنند.

نگهداری و مراقبت از بیماران و بستری شدن برای چندین ماه موانع و مشکلات زیادی را ایجاد می کند. هم چنین هزینه های زیادی را برای خانواده بیمار به همراه دارد. بیشتر موارد خانواده هایی که این نوع بیمار را در مراکز درمانی و یا بیمارستان دارند، ترجیح می دهند که ادامه روند بهبود و درمان را در منزل انجام شود. جهت مراقبت از این اشخاص باید از پرستاران متخصص و دارای تجربه برای بیمار استفاده شود.

از جمله خدمات دیگر پرستاری برای بیمار در منزل مربوط به بیماران سی سی یو و یا آی سی یو است که به علت وضعیت خاصشان باید در منزل تحت مراقبت قرار بگیرند و پرستارانی که با انجام خدمات مهم و متفاوت پرستاری در منزل مشکلی ندارند.

دسته دیگری از خدمات پرستاری در منزل مربوط بیماران سی پی و ام اس و… است که نیاز به مراقبت و نگهداری پرستاران دارند.

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x