پرستاری در شیفت روز

در صورتی که بعد از جراحی، نگهداری از سالمندان، مراقبت از اشخاص مبتلا به بیماری های مزمن، سوند گذاری، مراقبت از زخم، انجام تزریقات و پانسمان و … نیاز به پرستار در منزل دارید. می توانید جهت استخدام پرستار در منزل با شرکت سرای آرامش آریا تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت به درخواست شما عزیزان رسیدگی می کنند و فردی متخصص و با تجربه را به محل سکونت شما عزیزان اعزام می کنند.

پرستار در منزل

خدمات پرستاری در منزل شامل مراقبت های درمانی و بهداشتی است که جهت راحتی شما عزیزان در منزل به شما ارائه می شود. خدمات پرستاری در منزل به صورت معمول ارزان تر از مراکز درمانی و بیمارستان ها است. وجود اعضای خانواده و دلسوزی بیشتر نسبت به بیمار، شرایط خاصی برای بیمار و خانواده آنها به وجود می آورد.این شرایط سبب بهبود و درمان سریعتر بیمار می شود.

مزایای پرستار در شیفت روز

از جمله مزایای پرستار در منزل عبارت است از:

مراقبت های پس از جراحی:

پرستاری پس از جراحی نکته حائز اهمیتی است. باید درد شخص،تغذیه و وضعیت تنفسی و…. کنترل شود

واکسیناسیون:

واکسن خود را در منزل تزریق کنید و از ابتلا به بیماریهای عفونی در امان بمانید. انجام واکسیناسیون شامل آنفولانزا، ذات الریه، هپاتیت و … است.

پانسمان زخم:

پرستاران در پانسمان انواع متفاوتی از زخمهای جراحی بعد از عمل، زخم های عفونی و زخم های بستر با تجربه هستند و بر این اساس جهت درمان و بهبودی سریعتر بیمار خدمات مناسبی به بیمار ارائه می دهند.

کنترل اکسیژن:

تجویز اکسیژن در هر دو بیماری های حاد و مزمن مانند: تروما، خونریزی، شوک، تنگی نفس، مشکلات ریوی و… مورد نیاز است.

انجام تزریقات:

جهت انجام تزریق معمولی یا داخل وریدی، می توانید از قرارگرفتن در ترافیک و انتظار طولانی در مراکز درمانی رهایی یابید.

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x