پرستاری کودک در منزل

هر کودک تازه متولد شده نسبت به دیگری خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی دارد. پس بنابراین باید مطابق با نیازهای هر کودک برای آنها برنامه ریزی مشخصی انجام داد. در جامعه امروزه به علت اینکه بیشتر مادران مشغول به کار هستند. بعضی اوقات دور بودن از خانواده وهم چنین نبود وقت کافی جهت برطرف کردن کلیه نیازهای کودک جهت رشد و تربیت کودکان خود به امداد کسانی نیاز دارند. که به صورت کاملا تخصصی انجام کارهای کودک را به عهده بگیرند.

شما عزیزان می توانید برای استخدام پرستار کودک در منزل در هر ساعت از شبانه روز با شرکت آرامش آریا تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت پیگیری می کنند و با توجه به نیاز کودک شکا فردی متناسب را به محل سکونت اعزام می کنند. در زمان اسخدام پرستار کودک باید به مهارت های پرستار توجه کرد از جمله: توانایی برقرار کردن ارتباط با بیمار به خصوص کودکان، با اخلاق ، مسئولیت پذیر، داشتن صبر وحوصله، توانایی در انجام انواع خدمات، تسلط بر کنترل شرایط محیط.

در چه شرایطی نیاز به پرستار کودک در منزل است؟

  • در وقایع غیرمنتظره
  •  زمان بستری بودن در بیمارستان
  • هنگامی که فرزند چند قلو به دنیا می آیند
  • روزهای مشخصی از هفته جهت رسیدگی به امور شخصی
  •  بعضی از روزهای سال و فقط برای چندین ساعات مانند:مهمانی و مسافرت
  • برای زمان استراحت و کنترل خستگی
  • در مسافرت ها جهت مراقبت از کودک همراهتان باشد.
  • مراقبت از کودک هنگامی که شما سر کار هستید.

اطلاعات مورد نیاز قبل ازثبت درخواست

نام و نام خانوادگی

سن

حساسیت دارویی

بیماری

جنسیت

میزان توان حرکتی

قیمت پرستار کودک در منزل

قیمت پرستار کودک در منزل با توجه به نوع خدمات ارائه شده بسیار متفاوت است. هزینه پرستار کودک در منزل در شهر تهران متغییر است و به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله این عوامل به سن کودک،نوع نیاز،ساعت کاری، مسافت منزل و ….می توان اشاره کرد. در صورتی که از این مسئله ناراحت و نگران هستید و دغدغه های زندگی شما مانع رسیدگی و مراقبت از کودکتان می شود. می توانید پرستار کودک را با توجه به نوع نیازتان به صورت روزانه،شبانه روزی،ساعتی و … از سرای آرامش آریا استخدام کنید. چنانچه کودک شما دچار اضطراب و استرس، شب ادراری و … است. شما نیاز به مشاور کودک در منزل دارید. آرامش آریا جهت رفع نگرانی شما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

 

 

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x