پرستار ساعتی در منزل

در جامعه امروزه به دلیل مشکلات کاری، اشخاص زمانی جهت مراقبت و پرستاری از عزیزان‌ خود در طول 24 ساعت را ندارند. چنانچه شما هم به صورت شیفتی کار می‌کنید. پرستار ساعتی در منزل برای شما بهترین گزینه است. با حضور پرستار و مراقب در منزل شما با خیالی آسوده امور مربوط به کودک، سالمند و یا بیمار خود را به پرستار می‌سپارید. سالمندان اشخاصی هستند که با افزایش سن نیاز به نگهداری و مراقبت خواهند داشت و باید به احساسات این افراد احترام گذاشت. همانطور که می ‌دانید زندگی های امروزه به  گونه ای است که خانواده ها کمتر در خدمت سالمندان شان هستند زیرا با مشاغل و زندگی روزمره خود درگیر هستند.

در این میان افرادی هستند که جهت نگهداری از عزیزان به شما کمک کنند. خدمات پرستاری در منزل را انتخاب می ‌کنند تا ساعاتی از شبانه‌ روز که خود فرد توانایی مراقبت از عزیزشان را ندارند، پرستار مراقب شخص باشد. از جمله ویژگی‌های یک پرستار ساعتی در منزل ، منظم و دقیق بودن، داشتن توانایی جسمی بالا لازم جهت انجام کارهای روزانه، مهارت و تخصص کافی در این حیطه است. شما می توانید جهت استخدام پرستار در منزل با سرای آرامش آریا تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. کارشناسان ما رد اسرع وقت به درخواست شما عزیزان رسیدگی می کنند. فردی متخصص و متعهد را به محل سکونت شما عزیزان اعزام می کنند.

ویژگی های پرستار

پرستار ساعتی در منزل تهران خصوصیات و ویژگی  هایی دارد که همه پرستاران آن را دارند، با این فرق که پرستار ساعتی  زمانی که مشغول به کار است باید خدمات پرستاری را به نحو احسن انجام دهد. که بتواند رضایت خانواده را جلب کند. وظایف یک پرستار ساعتی عبارتند از:

  • داشتن نظم در رفت و آمد
  • هماهنگ بودن با اعضای خانواده ها و زمان بندی صحیح و منظم جهت انجام کارهایی که وظیفه ی او است.
  • آراسته و مرتب بودن در زمان خدمت
  • وقت شناس بودن
  • استحمام فرد و رسیدگی به امور شخصی او
  • برقراری رابطه صمیمانه و عاطفی
  • همراهی جهت بیرون بردن شخص جهت قدم زدن، تفریح

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x