مزایای درمان بیمار در منزل

در صورتی که بیمار هستید و یا یکی از اعضای خانواده شما بیمار هستند.  وبه علت مشغله های زندگی و هم چنین مسافت های طولانی زمان کافی برای مراجعه به مطب پزشک و یا مراکز درمانی ندارید. یا حتی اگر بیمار حال مساعدی ندارد. هم چنین اگر از شلوغی و آلودگی مراکز درمانی هراس دارید. می توانید بیمار را در منزل درمان کنید. سرای آرامش آریا با اعزام پزشک در منزل  به شما عزیزان  جهت بهبود و درمان بیمار در منزل کمک می کند. شما عزیزان با استفاده از این خدمات می توانید تمامی خدماتی که در مراکز درمانی وجود دارد را استفاده کنید. و سبب آرامش خاطر بیمار شوید.

از جمله مزایای درمان بیمار در منزل می توان برای بیمارانی که توانایی راه رفتن و خروج از منزل را ندارند. مانند: سالمندان که به علت کهولت سن و مشکلات جسمانی دچار ضعف عضلانی شده اند و تقریبا جابه جایی آنها بسیار سخت است اشاره کرد. هم چنین این خدمات برای کودکان نیزبسیار استفاده می شود. بیشتر کودکان از مراکز درمانی و مطب پزشک هراس دارند. اعزام پزشک به منزل و درمان بیمار در منزل بسیار به والدین این کودکان کمک می کند. که بتوانند بدون دغدغه بیمار خود را درمان کنند.

از جمله مزایای درمان بیمار در منزل عبارت است از:

درمان شخصی سازی مخصوص خود را دریافت می کنید.

در مطب های پزشک و مراکز درمانی پز از بیمارانی است که حال مساعد ندارند. و نیاز به درمان فوری دارند. به این دلیل فکر پزشکان بر روی این افراد متمرکز است. اما هنگامی که پزشک به منزل شما مراجعه می کند تنها برای درمان و بهبود خود شما آن جا حضور دارد. پس شما درمان موثرتری دریافت خواهید کرد.

صرفه جویی در زمان 

برای مراجعه به دکتر و مراکز درمانی باید از قبل وقت گرفته شود و هنگام مراجعه نیز باید مدت زمان طولانی منتظر بایستید. تمامی این موارد می تواند بسیار اذیت کننده و وقت گیر باشد. اما با استفاده از خدمات پزشک در منزل بسیار می تواند در زمان خود صرفه جویی کنید.

درمان بیمار در منزل با صرفه تر است

مراجعه به مراکز درمانی و یا مطب پزشک به دلیل اینکه روزانه تعداد زیادی از افراد برای معالجه بیماری خود مراجعه می کند. این امکان را دارد که به بیماری های مسری مانند:کرونا و…مبتلا شوید. که درمان آن می تواند هزینه های زیادی برایتان داشته باشد. یا حتی سبب صدمات جانی و یا از دست دادن افراد شود.  با توجه به این مسئله که پیشگیری بهتر از درمان است. پس می توان این نتیجه را استنباط کرد که هزینه های پزشک در منزل بسیار کمتر از مراجعه به مراکز درمانی است.

درمان و بهبودی بیمار سرعت بیشتری می گیرد.

با توجه به تحقیقات انجام شده درمان بیمار در منزل سرعت بیشتری نسبت به مراکز درمانی دارد. البته شاید این نکته به نظر شما برسد. که در مراکز درمانی تجهیزات بیشتری برای بهبود وجود دارد. اما تمامی پزشکانی که به منزل اعزام می شوند کلیه ی تجهیزات لازم را برای تشخیص بیماری را به همراه خود دارند. مانند:سونوگرافی،فیزیوتراپی و عکس برداری و.. همراه خد دارند. و به علت اینکه فرد در محیط مراکز درمانی و آلوده نیست آرامش خاطر بیشتری دارد و درمان و بهبود وی سرعت بیشتری می گیرد.

هزینه اعزام پزشک در منزل به چه صورت است؟

هزینه اعزام پزشک در منزل به عوامل مختلفی مانند:مکان محل سکونت و نوع بیماری فرد و حتی پزشک در خواستی(عمومی و متخصص یا کارشناس)بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله هزینه اعزام پزشک به منزل را مطالعه کنید.

برای در خواست اعزام پزشک و درمان بیمار در منزل می توانیددر هر ساعت از شبانه روز با سرای آرامش آریا تماس بگیرید. ما در کمترین زمان پزشک را به محل زندگی شما اعزام می کنیم.

 

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x